Nume companie:

Athenaeum InterContinental

Industrie:

Hotelieră

Aplicație Soft1:

Soft1 ERP

Implementată de:

Connect Line S.A.





Athenaeum InterContinental



Athenaeum InterContinental este unul dintre cele mai mari hoteluri de 5 stele din Grecia. Parte din IHG InterContinental Hotel Group, hotelul are cele mai multe spații de cazare pentru oaspeți din lume. Grupul IHG se concentrează spre a livra o experiență deosebită, astfel încât să își implementeze viziunea asupra industriei ospitalității, bazată pe consecvență, încredere și inovație.




  • Implementarea unei soluții business integrate pentru a gestiona operațiunile back-office ale hotelului;
  • Eficientizarea proceselor de gestionare a datelor pentru a permite desfășurarea mai rapidă a operațiunilor de business;
  • Generarea informațiilor statistice extinse pentru a satisface nevoile top management-ului;
  • Conectarea soluției Soft1 cu celelalte sisteme și aplicații utilizate de Athenaeum InterContinental;
  • Îmbunătățirea calității serviciilor oferite oaspeților, furnizorilor și tuturor celorlalți parteneri;
  • Optimizarea proceselor de facturare și arhivare.

  • Instalarea aplicației Soft1 ERP pentru a susține în totalitate operațiunile cheie ale companiei;
  • Eficientizarea proceselor de management si analiză a datelor prin utilizarea funcționalităților integrate cu soluția Soft1 ERP;
  • Generarea unor rapoarte statistice extinse prin utilizarea funcționalităților de Business Intelligence disponibile pe platforma QlikView;
  • Conectarea aplicației Soft1 cu sistemul front-office al hotelului;
  • Eficientizarea procesării informațiilor despre oaspeți și furnizori datorită funcționalităților Soft1 care pot fi adaptate și dezvoltate în funcție de nevoi;
  • Implementarea unor procese automatizate de facturare, precum On-line Document Posting.

  • Susținerea integrată a tuturor operațiunilor de back-office;
  • Procesarea rapidă a datelor, într-un mod flexibil;
  • Analiză și raportare BI eficientă;
  • Conectarea aplicației Soft1 cu toate celelalte sisteme utilizate;
  • Îmbunătățirea calității serviciilor oferite oaspeților;
  • Automatizarea proceselor de facturare, precum și îmbunătățirea timpului de lucru în general;


Află cum te poate susține Soft1 în dezvoltarea afacerii tale


Solicită DEMO gratuit