Home  ›  Blog  ›  Business Software  ›  Cum ajută un sistem CRM la promovarea și dezvoltarea afacerii?



Cum ajută un sistem CRM la promovarea și dezvoltarea afacerii?

November 2, 2018


Business Software

Cele mai multe companii desfășoară în mod regulat campanii pentru a ajunge la clienți și a-i convinge să facă o achiziție. Acest proces se poate dovedi destul de complicat, mai ales într-un mediu multi-channel. Din fericire, CRM vă poate ajuta să evitați această problemă.

Campaniile necesită o planificare minuțioasă, acesta este un fapt cunoscut de toată lumea. Iată de ce, înainte de trimite primele e-mail-uri, trebuie să vă planificați cu atenție pașii, pentru a profita la maximum de campania dumneavoastră de vânzări. În primul rând, trebuie să vă stabiliți nevoile și obiectivele afacerii: Ce doriți să realizați prin intermediul acestei campanii? Scopul evident este creșterea vânzărilor, dar ce vânzări și cum? Va funcționa această campanie independent sau ca parte a unui efort mai mare?

Următorul pas va fi să detaliați obiectivele: Cât doriți să vă creșteți vânzările? Este indicat să se stabilească obiective specifice – preferabil bazate pe cifre. În acest fel, veți putea evalua succesul campaniei dumneavoastră și puteți vedea dacă ați îndeplinit obiectivele inițiale sau nu și vă ajută să identificați motivele care au generat respectivul succes sau eșec.

Este o idee bună să prestabiliti durata campaniei. Decideți dacă va fi un efort pe termen scurt sau un proces pe termen lung și, de asemenea, dacă îl veți desfășura ca o campanie independentă sau ca parte a unor campanii interconectate. În general, o campanie ar trebui să ruleze pentru o perioadă specifică și scurtă.

De asemenea, subiectul campaniei și mesajul pe care doriți să îl promovați ar trebui să fie concis, simplu și cu un public-țintă bine stabilit. Un mesaj concis și clar duce la o campanie de succes. În plus, nu uitați să includeți și un call-to-action.

Următorul pas în planificarea unei campanii este de să decideți cu privire la mesajele transmise și modul în care acestea vor fi legate între ele. Cele mai multe campanii includ o serie de mesaje sau se repetă același mesaj la un anumit interval. Dacă utilizați e-mailuri, veți avea nevoie de mai multe mesaje diferite. Dacă intenționați să difuzați campania la radio, de exemplu, va trebui să repetați același mesaj.

Un alt element pe care este bine să îl aveți în vedere în planificarea campaniilor este calendarul. Mai ales în cazul comunicarilor via e-mail, mesajele dvs. ar trebui să fie trimise conform unui anumit program. Intervalul dintre mesaje nu ar trebui să fie prea lung, deoarece acestea nu se vor întări reciproc, dar nici prea scurte, deoarece există șansa ca acestea să fie respinse ca spam.

Și acum ajungem la buget! Am ales să discutăm acest parametru la final, nu pentru că are o importanță mai mică, desigur, ci pentru că reprezintă un pas și o decizie separată, după ce ați clarificat toate celelalte aspecte. Este evident că bugetul este unul dintre factorii cheie pentru orice campanie, ceea ce înseamnă că ar putea fi necesar să vă reconsiderați planurile pe baza bugetului.





Articole asociate