Home  ›  Blog  ›  Mobility Noutăți & Evenimente  ›  Cum foloseşti o criză de scurtă durată pentru a-ţi optimiza business-ul?



Cum foloseşti o criză de scurtă durată pentru a-ţi optimiza business-ul?

March 18, 2020


Mobility Noutăți & Evenimente

Perioadele în care activitatea unui business este redusă din punct de vedere operațional și comercial sunt cele mai bune oportunități pentru ca orice antreprenor se poată concentra pe optimizarea proceselor și pe digitalizare care sunt atât de greu de implementat în perioadele aglomerate.

Acum, mai mult oricând, flexibilitatea și abilitatea unui sistem de a permite companiei și adapteze activitatea la schimbările apărute la nivel macro-economic este vitala. Iar una dintre modalitățile eficiente de răspuns la această perioadă marcată de incertitudini este asigurarea mobilității pentru fiecare angajat în parte.

Tehnologiile Cloud și Enterprise Mobility permit fiecăruia lucreze de acasă și metina o continuitate operațională chiar și într-o perioadă de criză. În acesta perioada marcată de incertitudini și previziuni sumbre, managerii trebuie se concentreze pe implementarea și dezvoltarea unor soluții de business care susțin crearea unui mediu de lucru digital și care le permit răspundă rapid la cererile clienților, cum este cazul chatbots-ilor a căror adoptare se află pe o pantă ascendentă.

Soluțiile SaaS oferă angajaților instrumente care susțin colaborarea interdepartamentală, comunicarea și actualizarea informațiilor în timp real, toate acestea sporind eficiența fiecărui individ, dar și fiecărei echipe/departament.

Decizii informate în timp real – cum facem ajutările necesare pe timp de criză

Instrumentele de tip ERP și CRM ajuta antreprenorii aibă în permanență o imagine de ansamblu clară asupra afacerii lor. Ei au acces oricând și de oriunde la toate datele de business centralizate. Acest lucru le permite facă ajustări “din mers”, își pot ajusta activitatea astfel încât se adapteze cât mai bine la schimbările apărute la nivel de industrie, oraș, tara ori chiar la nivel global. De asemenea, se pot face în timp real și ajustări la nivel de cheltuieli astfel încât se depășească cu bine perioadele de criză și incertitudine.

O soluție performantă de business management permite managerilor-ilor administreze orice criză având un comportament proactiv întrucât sistemul le oferă o imagine de ansamblu și toate informațiile necesare pentru a identifica soluția ori soluțiile potrivite și ia măsuri înainte ca problema devină atât de mare încât nu o poți depăși.

Managementul schimbării este de asemenea un aspect esențial atunci când discutam de transformare digitală pentru orice comapnie. În vremuri incerte, acestea devine chiar mai important. Acum este vital identificăm oportunitatea, stabilim ce putem face diferit astfel încât eficientizăm activitatea companiei, obținem rezultate mai bune și minimizăm impactul negativ produs de o criza, indiferent dacă acesta este cauzată de o pandemie, o prăbușire a burselor ori un conflict politic sau diplomatic.

Tocmai astfel de perioade de criză, în care vânzările și activitatea comercială sunt mai relaxate, sunt cele mai potrivite pentru a implementa un sistem ERP și pentru a asigura fluxurile din companie sunt corecte și potrivit automatizate.





Articole asociate