Producție

Redefinirea proceselor de producție


Modulul de Producție din Soft1 ERP oferă funcționalitățile necesare producătorilor pentru a putea planifica și executa eficient comenzile de producție, pentru a răspunde rapid noilor cerințe ale consumatorilor, dar și pentru a comunica mai eficient cu furnizorii și alți intermediari.

Modulul complet pentru producție din Soft1 ERP este creat pentru a rezolva solicitările din această industrie și pentru a ajuta companiile să crescă eficiența procesului de producție, să îmbunătățească performanța și volumul producției dar și vizibilitatea lanțului de aprovizionare.

Soft1 ERP oferă funcționalitățile necesare producătorilor de astăzi pentru a putea planifica și executa eficient comenzile de producție, pentru a răspunde rapid noilor cerințe ale consumatorilor dar și pentru a comunica mai eficient cu furnizorii și alți intermediari.

Cu modulul pentru producție din Soft1 ERP, beneficiezi de vizibilitate și control asupra tuturor proceselor din producție, precum și de un audit integrat, pentru a face față chiar și celor mai stricte reguli de conformitate. Permite planificarea detaliată a achizițiilor cu MRP, pe baza cerințelor clientului și administrarea completă a furnizorilor, unităților de producție, depozitelor și a centrelor de cost.


Beneficii

Creșterea eficienței

Gestionează și urmărește întreg procesul de producție, pentru o eficiență maximă: rețete și documente de producție, analiza producției în curs, comenzi de producție, analiza și urmărirea fazelor din procesul de producție, prin funcționalitațile oferite de tehnologia Soft1 Mobile.


Decizii rapide și consolidate

Instrumentele avansate de raportare încorporate în Soft1 ERP permit adoptarea deciziilor de business corecte pentru o productivitate crescută și costuri reduse. Informații detaliate și complete despre necesarul de materii prime utilizat în realizarea procesului de producție, pentru a răspunde promt solicitărilor.


Costuri operaționale reduse

Actualizarea conturilor analitice cu achizițiile, cheltuielile, salarizarea și actualizări automate ale contabilității de gestiune pentru calculul și optimizarea costurilor de producție.


Utilizarea tehnologiei Cloud

Soft1 ERP încorporează tehnologiile de ultimă oră în materie de Cloud computing pentru prelucrarea și accesarea rapidă a informațiilor din procesul de producție, oferind date actualizate relevante.





Funcționalități

Oferă suport pentru gestionarea locațiilor multiple de depozitare. Monitorizează locațiile de depozitare pentru orice mutări de articole

View Data Sheet

Numere de lot cu date specifice (date expirare, stocuri, etc), pe linie document, toate tranzacțiile putând fi urmărite într-un jurnal dedicat.

View Data Sheet

Monitorizează locațiile multiple de depozitare pentru orice schimbări de articole. Identifică traseul articolelor, foarte simplu, prin interfața avansată web & mobile

View Data Sheet

Se pot administra în mod independent toate operațiile legate de activitatea comercială a companiei (achiziții, vânzări, încasări, plăți, tranzacții speciale).

View Data Sheet

Un mecanism care permite interconectarea cu serviciul e-Invoice. Simplifică și automatizează complet procedura de facturare, prin trimiterea online de documente. Este o soluție unică care elimină toate eforturile de imprimare, arhivare și de livrare.

View Data Sheet

Monitorizează toate solicitările de service printr-un singur sistem de ticketing avansat. Se pot integra inclusiv chestionare de evaluare a satisfacției clientilor.

View Data Sheet

Gestionează un număr nelimitat de coduri de articole corespunzatoare, alternative per articol și încorporează opțiuni de căutare avansată.

View Data Sheet

Monitorizează până la trei “factori multiplicativi” pentru fiecare articol – acces direct la tabele relevante – permite o monitorizare detaliată a stocurilor.

View Data Sheet

Gestionează întregul proces de producție – rețete de producție, documente de producție, costuri (resurse umane, utilaje), comenzi de producție, urmărirea/analiza producției în curs, analiza și urmărirea fazelor din producție, etc.

View Data Sheet

Permite un management complet pentru cotații preț, comenzi, livrări, retururi și înregistrarea documentelor aferente.

View Data Sheet

Oferă un instrument puternic de definire a scenariilor pentru politicile de prețuri. Poate genera în mod automat prețuri calculate într-un anumit document. Permite crearea de machete customizabile de prețuri și discount-uri care se pot aplica în mod selectiv.

View Data Sheet

Utilizează chestionarele de feedback pentru a analiza în mod real satisfacția clienților tăi și a îmbunătăți serviciile oferite.

View Data Sheet

Monitorizarea numerelor seriale pentru orice mutări de articole. În plus, include și servicii diferite de cele de inventar: administrarea costurilor standard, alocarea resurselor pentru toate locațiile, etc.

View Data Sheet

Gestionarea seturilor de articole pentru produsele și serviciile din stoc și utilizarea automatizărilor aferente în timpul tranzacțiilor.

View Data Sheet

Management integrat al costurilor de producție: actualizează conturilor analitice cu achizițiile, cheltuielile, salarizare. Include actualizări automate ale contabilității de gestiune pentru calculul costurilor de producție

View Data Sheet

Permite un management complet a planificării comenzilor, livrărilor, achiziților dar și înregistrarea documentelor aferente.

View Data Sheet

Gestionează conversia lead-urilor în oportunități de vânzare, integrează informațiile din campaniile de marketing desfășurate pentru un anumit grup de clienți sau potenţiali clienți.

View Data Sheet

Management integrat dedicat activităților cu clienții, instrument util pentru departamentele de vânzări și marketing. Utilizează informația deja existența în aplicație, asigurând utilizatorului o imagine completă a activității legate de clienți/potențiali clienți. Include submodulele: Contacte și persoane fizice, Angajați, Oportunități de vânzare, Proiecte, Clienți, Procese de business etc. Acum, acest modul include și interconectarea în mod automat cu Gmail și Office 365 pentru schimburile de informații: contacte, email-uri și întâlniri. În ceeaa ce privește conectarea cu Outlook, există un Add-

on specific prin care informațiile sunt transferate între modulele: Contacte, Calendar, Joburi, E-mailuri și funcționalitățile corespunzatoare din Soft1. Informațiile pot fi schimbate fie manual, fie pot fi sincronizate.

View Data Sheet




Studii de caz


Grupul Blue Sys a fost infiintat in anul 2000 de catre un colectiv creativ de ingineri avand ca obiect de activitate proiectarea si productia de echipamente electronice. In prezent este un exportator de echipamente industriale in Europa si Statele Unite ale Americii.

Citește studiul de caz complet


Află mai multe







*Câmp obligatoriu