SOFTONE | REGATE

Orice funcționalitate,
orice activitate, de pe orice dispozitiv










Orice companie modernă și competitivă are nevoie de agilitate și flexibilitate. Dispozitivele mobile au devenit esențiale pentru fiecare angajat în desfășurarea operațiunilor zilnice, oferind acces imediat la informațiile de business, din orice loc. Activitatea zilnică din afara biroului creează noi nevoi operaționale pentru accesarea mai rapidă a datelor companiei. Descoperă soluțiile de Enterprise Mobility oferite de SOFT1 & Regate și oferă-le angajaților tăi toate instrumentele de mobilitate de care au nevoie pentru a-și crește productivitatea și viteza de reacție, astfel încât să îți gestionezi mai eficient afacerea, să îți reduci costurile și erorile umane, dar și ca să îți îmbunătățești relațiile cu clienții. Fă următorul pas către transformarea digitală a afacerii tale și schimbă modul în care angajații lucrează și colaborează cu clienții, furnizorii și partenerii.

Soluțiile de mobilitate SOFT1

Soluții de Mobilitate REGATE

REGATE, companie din grupul SOFTONE, este specializată în dezvoltarea soluțiilor de mobilitate a afacerii (enterprise mobility). Aplicațiile din portofoliul Regate se adresează nevoilor de automatizare a operațiunilor de vânzare, de facturare mobilă (EX-VAN), field marketing și merchandising din teren, de gestionare a resurselor, înregistrare a vânzărilor și administrare a activității service din teren, gestiune a reprezentanților medicali, confirmări de livrare și multe altele. Soluțiile Regate pot fi integrate complet cu orice sistem ERP.

Sales Force Automation

Oferă-le reprezentanților de vânzări toate informațiile de care au nevoie pentru a-și desfășura activitatea rapid, ușor și eficient. Sporește-le productivitatea, în timp ce reduci costurile operaționale ale afacerii tale. Procesează comenzile mai rapid, elimină erorile și îmbunătățește-ți serviciile de relații cu clienții.

Facturare mobilă (EX-VAN)

Gestionează ușor, rapid și fără erori întregul ciclu de vânzare Ex-Van utilizând un instrument flexibil, care se adaptează oricărui model operational și care se poate dezvolta pentru a-ți satisface complet operațiunile și viitoarele nevoi de business.

Marketing din Teren

Colectează direct din piață toate informațiile de care ai nevoie, monitorizează prezența angajaților în punctele de vânzare, precum și cea a competitorilor și organizează-ți echipa utilizând o soluție modernă și eficientă. Îmbunătățește-ți performanța angajaților și obține un avantaj competitiv, îmbinând prezența fizică la client cu tehnologiile de ultimă generație.

Gestiunea echipamentelor și stocurilor

Obține o privire de ansamblu asupra tuturor stocurilor și echipamentelor plasate în piață cu ajutorul unor rapoarte care indică locația exactă și statusul acestora. Alocă fiecărui utilizator drepturi diferite, în funcție de rolul său. Verifică planograma resurselor, raportează o defecțiune sau efectuează reparații dintr-o singură aplicație.

Managementul Reprezentanților Medicali

Gestionează programul de vizite al reprezentanților medicali sau a forței de vânzări din farmacii. Redu timpul de așteptare în locații și dublează numărul de vizite. Administrează informațiile și istoricul fiecărui doctor, al fiecărei farmacii sau spital, dintr-o singură aplicație.

Managementul Serviciilor din Teren

Întârzierile specialiștilor tehnici au luat sfârșit. Dublează numărul de vizite echipându-i cu toate informațiile de care au nevoie pentru a oferi servicii din teren impecabile, cu ajutorul unei aplicații care se adaptează specificului fiecărei operațiuni de business.

Confirmare de Livrare

Automatizează procesele de livrare și ridicare a produselor într-un mod sigur, valid și eficient. Asigură și îmbunătățește calitatea fiecărei livrări, precum și serviciile de relații cu clienții, oferind transparență completă în procesul de gestionare a bunurilor, în timp ce câștigi timp pentru accesarea informațiilor prin eliminarea documentelor fizice.

Vânzări Mobile

Oferă promoterilor, cosmeticienilor și consultanților de vânzări posibilitatea să înregistreze vânzările către clienți, să își verifice indicatorii de performanță și să adauge statistici suplimentare prin intermediul unei aplicații intuitive. Monitorizează și arhivează pe loc cerințele adiționale, precum și deficitele fiecărui brand și utilizator, dintr-o perioadă de timp specifică.

Shopranos e-commerce

Descoperă cea mai modernă soluție de e-commerce B2B. Creează cu ușurință un magazin online B2B adaptat nevoilor tale de business, fără investiții substanțiale și fără procese consumatoare de timp. Automatizează-ți toate operațiunile pentru gestionarea comenzilor, clienților și stocurilor, crește-ți vânzările și atrage clienți noi, fără restricții geografice.

Noua versiune a software-ului dezvoltat de SoftOne adaptează și își extinde funcționalitățile pe orice dispozitiv inteligent. Aplicația susține fiecare operațiune a companiilor moderne prin intermediul platformei mobile premiate Soft1 360, a soluției reconfigurate Soft1 SFA și prin intermediul Soft1 WMS Lite – o nouă aplicație de mobilitate care îmbunătățește semnificativ procesele de gestiune a depozitelor și a stocurilor pentru orice afacere!

SOFT1 360

Pune-ți afacerea în mișcare cu ajutorul soluției inovative de mobilitate SoftOne. Permite-le angajaților tăi să devină mai productivi și să colaboreze mai ușor, indiferent de locul în care se află sau de dispozitivul mobil pe care îl utilizează. Soft1 360 este o soluție de mobilitate out-of-the-box, ce revoluționează modul de lucru, colaborarea și interacțiunea cu clienții, furnizorii și partenerii business.

Soft1 360 crește flexibilitatea în operare și disponibilitatea informațiilor critice de business, din orice loc. Fiind o aplicație inovativă, care extinde capabilitățile soluției Soft1 ERP, soluția permite angajaților tăi să îi acceseze funcționalitățile oriunde au nevoie, chiar și din afara biroului! Soft1 360 se adaptează complet nevoilor fiecărei afaceri și industrii, precum și nevoilor fiecărui utilizator, permițând o eficiență sporită chiar și în deplasare.

Află mai multe

Soft1 WMS Lite

Îmbunătățește-ți procesele de business cu ajutorul unei soluții puternice care îți oferă funcționalitatea, controlul și flexibilitatea de care ai nevoie pentru a-ți gestiona depozitele și stocurile. Soft1 WMS Lite este o aplicație de mobilitate de ultimă generație, ce permite automatizarea proceselor recurente din depozite pentru a asigura eficiență în operare și acuratețea gestiunii stocurilor.

Având o interfață intuitivă și ușor de folosit, Soft1 WMS Lite îți susține angajații cu precizie atunci când se deplasează prin depozit. Prin intermediul aplicației, operatorii din depozit pot accesa de pe dispozitivul mobil toate funcționalitățile și informațiile de care au nevoie pentru a-și desfășura activitatea ușor și eficient, evitând erorile umane și întârzierile.

Interconectată complet cu Soft1 Series 6, Soft1 WMS Lite permite actualizarea în timp real a datelor și control asupra fluxurilor de lucru și a inventarului, limitând nevoia de introducere manuală a datelor. Aplicația te ajută să îți reduci costurile de stocare și să răspunzi mai rapid solicitărilor clienților.

Află mai multe

Aplicații Web

B2B

Soft1 B2B este o aplicație web care permite companiilor să își automatizeze toate interacțiunile cu clienții și partenerii. Aplicația poate fi ușor implementată pe toate instalările Soft1 Series 6, indiferent de modelul de licențiere (On-Premise sau Cloud). Totul este pregătit de către SoftOne! Fără a necesita instalări specializate sau echipamente hardware adiționale, aplicația îți oferă control centralizat asupra drepturilor de acces și îți simplifică procesul de personalizare a funcționalităților.

myCustomer

Soft1 myCustomer este un serviciu web care te ajută să îți îmbunătățești procesele zilnice cu clienții. Soluția susține consolidarea relațiilor cu partenerii business, reducând în același timp cheltuielile operaționale. Companiile care utilizează Soft1 Open Enterprise Edițion pot beneficia acum de avantajele serviciului „myCustomer” pentru a le oferi clienților funcționalități avansate.

Web Report

Aplicația Soft1 Web Report este un instrument de business esențial, ce permite persoanelor de decizie să acceseze informații actualizate despre companie, în orice moment. Aplicația afișează în format web toate rapoartele disponibile în Soft1 Series 6. Fără a necesita instalări specializate sau echipamente hardware adiționale, aplicația îți oferă control centralizat al drepturilor de acces și permite crearea unor proceduri simplificate pentru personalizarea funcționalităților. Soft1 Web Report se adaptează complet nevoilor de business și industriilor, precum și rolului fiecărui utilizator, oferind vizibilitate crescută pentru operațiunile desfășurate din mers. Soluția poate fi adaptată cu ușurință din sistemul ERP. Funcționalitățile generale, meniurile, câmpurile, listele, formularele etc. pot fi configurate pentru rolul și poziția fiecărui utilizator din companie.

myPortal

Aplicația mobilă Soft1 MyPortal oferă posibilitatea de a afișa gadget-uri active din meniul principal Soft1 ERP. Utilizatorii vor avea acces în timp real la domeniile de interes, cum ar fi: statusurile solicitărilor primite de la clienți, e-mail-urile primite, valoarea vânzărilor pe categorii și pe o perioadă definită, top-10 produse vândute sau top-10 clienți ai companiei. Navigarea printre gadget-uri se realizează extrem de ușor și informațiile sunt afișate sub formă de tabel sau grafic.

QuickView

Soft1 Quick View este o aplicație de mobilitate care oferă o viziune de ansamblu, completă și rapiă, asupra informațiilor financiare ale afacerii. Aplicația rulează pe sistemele de operare IOS și Android.

Mobile Sales

Redu-ți costurile și îmbunătățește-ți relațiile cu clienții utilizând aplicația Soft1 Mobile Sales. Crește-ți performanța de vânzări, fie că te afli în teren sau cu un client. Soft1 Mobile Sales este soluția ideală pentru toate companiile care contractează agenți de vânzări independenți deoarece le permite să își desfășoare activitatea utilizând un dispozitiv mobil PDA pentru acces în timp real la toate informațiile de business relevante. Utilizând Soft1 Mobile Sales, persoanele de decizie pot finaliza comenzi cu ușurință, pot colecta plăți și pot desfășura acțiuni comerciale. De asemenea, aceștia pot fi informați în legătură cu statusul financiar al clienților, solduri, starea mărfurilor etc. și pot printa comenzi, facturi, chitanțe și vouchere.



Solicită un demo








   Sunt de acord cu Politica de confidențialitate*


*Câmp obligatoriu