Nume companie:

Synergy LTD (Nespresso)

Industrie:

Retail

Aplicație înlocuită:

Singular Control 4

Aplicație Soft1:

Soft1 ERP

Implementată de:

Datalink




Soft1 ERP s-a dovedit a fi o soluție avansată care ne satisface în totalitate nevoile și cerințele, într-un mediu de business dinamic. Toate aplicațiile Soft1 oferă o experiență de lucru user-friendly și se adaptează perfect nevoilor noastre de business. Soft1 ne-a oferit așadar un set complet de soluții ce ne-au ajutat să reducem costurile operaționale și să îmbunătățim calitatea serviciilor oferite clienților noștri.”

Helen Michopoulou, Managing Director, Nespresso Business Solutions - Synergy LTD





Nespresso Business Solutions - Synergy LTD



Nespresso Business Solutions - Synergy LTD reprezintă în exclusivitate  compania elvețiană, Nestle Nespresso S.A pe piața din Grecia. Desfășurându-și activitatea până în anul 2010 în segmentul de comerț cu amănuntul al cafelei, compania Nespresso este în prezent specializată în oferirea unor servicii complete pentru industria HORECA, precum și companiilor mari și foarte mari. 




  • Îmbunătățirea ratei de preluare a comenzilor telefonice;
  • Optimizarea gestiunii financiare și a capacității de audit a fluxurilor de numerar;
  • Stabilirea unui proces de control care permite automatizarea procedurilor de control ale costurilor;
  • Crearea unor proceduri automate care getionează eficient informațiile de vânzări;
  • Devoltarea unui mediu de lucru unitar pentru monitorizarea operațiunilor de business, astfel încât să asiste diferite departamente;
  • Monitorizarea inventarurilor și acțiunilor de distribuție ale produselor.

  • Finalizarea rapidă a comenzilor telefonice datorită accesului rapid la istoricul vânzărilor;
  • Planificare financiară eficientă bazată pe supravegherea continuă a tuturor conturilor și a acordurilor de rambursare;
  • Gestionarea avansata a acțiunilor de relații cu clienții, prin conversia solicitărilor în facturi;
  • Afișarea statistică a operațiunilor de customer service, asigurând montiorizarea detaliată a numerelor seriale ale produselor și ale garanțiilor;
  • Crearea unui sistem special de lead generation și management care include funcționalități de raportare avansate (rapoarte în funcție de perioadă, zonă geografică, categorie de produs, client etc.)
  • Stabilirea unui subsistem eficient pentru gestionarea operațiunilor de business încrucișate pentru a permite alocarea task-urilor în funcție de departament și user;
  • Redefinirea proceselor de data entry pentru a elimina posibilitatea de a introduce erori;
  • Gestionarea mai multor depozite în funcție de indicatori cantitativi pentru administrarea comenzilor în așteptare.

  • Îmbunătățirea vitezei de operare și a calității serviciilor oferite colaboratorilor;
  • Îmbunătățirea fluxurilor de numerar oferind o acoperire completă a tuturor garanțiilor bancare existente;
  • Automatizarea completă a proceselor de customer service și generarea unor rapoarte calitative complexe în legătură cu satisfacția clienților;
  • Îmbunătățirea proceselor de analiză și raportare privind vânzările;
  • Îmbunătățirea proceselor de management la nivel organizațional;
  • Eliminarea erorilor data entry;
  • Reducerea semnificativă a costurilor operaționale și de timp în legături cu distribuția produselor.


Află cum te poate susține Soft1 în dezvoltarea afacerii tale


Solicită DEMO gratuit