eINVOICE de la SoftOne este o soluție de business avansată și completă în Cloud, care permite companiilor din România să eficientizeze procesele de facturare. eINVOICE este o alternativă avansată și eficientă care asigură atat emiterea facturilor cât și arhivarea și, respectiv, livrarea/transmiterea acestora integral în mediul electronic, înlocuind procesul similar desfășurat pe suport de hârtie, în conformitate cu prevederile legale.
Certificată de standardele internaționale ISO/IEC 20000-1:201 și EN ISO 27001:2013, eINVOICE garantează fiabilitate și securitate maximă a datelor în cloud.
Fiind o aplicație web end-to-end, eINVOICE automatizează întreaga procedură de gestionare a facturilor din companie, integrându-se cu orice tip de platforma ERP prin intermediul unui conector simplu de tip API.
Află mai multeServiciul asigură reducerea costurilor de facturare ale companiilor cu până la 70% și garantează maximum de securitate, vizibilitate și control în timp real pentru toate facturile clientului, în orice etapă a procesului.
Colectează rapid sumele care îți sunt datorate, prin reducerea semnificativă a timpului de procesare a facturilor și livrarea/transmiterea acestora integral în mediul electronic.
Facturile emise prin serviciul eInvoice respectă 100% principiile contabile europene și indeplinesc în totalitate obligațiile în ceea ce privește autenticitatea, integritatea conținutului, precum și lizibilitatea acestuia.
Gestionați în timp real procesul de facturare - fără restricții de localizare sau de timp - folosind orice dispozitiv (PC, Mac, tabletă sau smartphone).
Ofera clienților tăi o soluție de facturare modernă și rapidă, adaptată propriilor cerințe de business prin accesarea portalului web eINVOICE, asigurând în același timp servicii de asistență și suport mai eficiente.
Serviciul e-Invoice, folosind expertiza SoftOne în furnizarea de soluții Cloud, eliminână 100% necesitatea printării și arhivării facturilor, a serviciilor poștale și de livrare aferente.
eINVOICE simplifică și automatizează emiterea și arhivarea facturilor, precum și livrarea/transmiterea acestora integral în mediul online, înlocuind procesul similar desfășurat pe suport hârtie.
View Data SheetServiciul de facturare electronică eINVOICE are o interfață web prietenoasă care facilitează monitorizarea și gestioanarea facturilor.
View Data SheetAtât emitentul cat și destinatarul pot căuta o anumită factura folosind cuvinte sau fraze cheie.
View Data SheetFacturile emise prin serviciul eInvoice conțin semnătura digitală a emitentului, în conformitate cu prevedarile legale.
View Data SheetOdată ce factura a fost acceptată de catre destinatar, serviciul de facturare electronică arhivează în mod automat documentele pe o perioada de cel puțin 5 ani, conform prevederilor legale.
View Data SheetÎn momentul emiterii unei facturi, destinatarul primește o notificare automată prin e-mail care conține un link către portalul web pentru a putea procesa și valida factura.
View Data SheetPrin funcția de atașare de documente din eINVOICE, emitenții pot adăuga documente auxiliare: contracte, acte adiționale etc, prin simpla atașare a acestora la facturile emise.
View Data Sheet