Nume companie:

Pandora Jewelry Hellas

Industrie:

Bijuterii și Accesorii

Aplicație Soft1:

Soft1 ERP

Implementată de:

Exetech




„Soluția Soft1 ERP ne satisface complet nevoile de business ce derivă din activitatea de distribuție și retail pe care o desfășurăm în Grecia și Cipru. Funcționalitățile complete și posibilitatea de a adapta aplicația Soft1 în funcție de nevoile noastre ne-a ajutat să ne îmbunătățim eficiența în operațiunile pe care le desfășurăm zi de zi. ”

Eleftheria Maragkoudaki, CEO, Pandora Jewelry Hellas





Pandora Jewelry Hellas



Pandora Jewelry Hellas este distribuitorul exclusiv al produselor comercializate de compania Pandora A/S, faimosul brand de bijuterii, în Grecia și Cipru. Compania își distribuie produsele printr-o rețea care conține peste 100 de puncte de vânzare. 




  • Transfer de date în timp real între birourile centrale Pandora, distribuitori și partenerii de retail;
  • Monitorizarea eficientă a operațiunilor zilnice de retail;
  • Control avansat al inventarului atât pentru depozitele centrale, cât și magazine;
  • Generarea automată a rapoartelor avansate de vânzare;
  • Integrarea completă a magazinului online Pandora cu sistemul ERP.

  • Stabilirea unui proces de lucru automatizat pentru a asigura comunicarea eficientă și transfer de date între birourile centrale Pandora, distribuitori și magazine;
  • Implementarea unui sistem centralizat de monitorizare a vânzărilor prin utilizarea funcționalităților avansate Soft1;
  • Crearea unui sistem de control unitar al inventarului pentru a susține depozitele și magazinele;
  • Crearea unor rapoarte avansate de vânzare pentru fiecare magazin și categorie de produse prin utilizarea funcțiilor integrate QlikView BI;
  • Integrarea magazinului online cu soluția Soft1 ERP.

  • Automatizarea operațiunilor dintre furnizori, parteneri și clienți;
  • Vizibilitate în timp real asupra tuturor operațiunilor de retail;
  • Eficientizarea proceselor de control și management al inventarului;
  • Procesarea îmbunătățită a comenzilor;
  • Capacități îmbunătățite de raportare pentru toate departamentele;
  • Actualizarea conținutului din magazinul online imediat și ușor (coduri de produse, poze și informații), precum și reînnoirea stocurilor;
  • Simplificarea proceselor de emitere a documentelor de vânzare.


Află cum te poate susține Soft1 în dezvoltarea afacerii tale


Solicită DEMO gratuit