Nume companie:

Provet S.A.

Industrie:

Produse Medicinale Veterinare

Aplicație înlocuită:

SAP

Aplicație Soft1:

Soft1 ERP

Implementată de:

SoftOne Technologies S.A.





Provet



Provet S.A. este unul dintre principalii producători de medicamente de uz veterinar din Grecia și una dintre cele mai prospere companii de distribuție de medicamente, produse nutritive, alimente, accesorii și echipament medical pentru animale. Bazându-se pe o filosofie orientă către consumator, precum și asupra bunăstării animalelor, Provet are în prezent peste 100 de produse în portofoliu pe care le comercializează în peste 30 de țări la nivel global.




  • Alinierea proceselor de management financiar;
  • Permiterea utilizatorilor a posibilității de personalizare fără restricții;
  • Crearea unui proces de control al calității informațiilor pentru a asigura un grad de satisfacție la nivelul standardelor calitative stabilite și pentru a gestiona trasabilitatea loturilor;
  • Gestionarea comenzilor și achizițiilor prin implementarea unui proces bazat pe aprobări;
  • Controlul cheltuielilor bugetate prin alocarea automată a costurilor predefinite, fără procesare suplimentară;
  • Stabilirea unui proces automat pentru gestionarea transferurilor de depozit și a cerințelor de eliberare a loturilor.

  • Implementarea unei soluții de management financiar care satisface în totalitate nevoile și cerințele companiei;
  • Crearea unui sistem de monitorizare al procesului de înregistrare și evaluare a măsurilor pentru controlul calității, pentru a defini specificul loturilor;
  • Stabilirea uni proces de aprobări în 3 etape pentru toate cheltuielile și plățile cu alocare simultană către diferite centre de costuri și generarea unor multiple scenarii de buget pentru vânzări, achiziții și cheltuieli;
  • Implementarea unui sistem integrat pentru gestionarea comenzilor clienților ce operează pe baza mai multor criterii financiare pentru aprobarea creditului;
  • Crearea unui workflow potrivit pentru procesul de producție ce permite implicarea minimă a utilizatorilor în acțiunile de procesare a datelor și sporește precizia cu care articolele sunt selectate și transferate;
  • Implementarea unui proces automat pentru transferul titlurilor de valoare și a documentelor legate de tranzacțiile care au loc între două companii independente din grup care sunt incluse în sistemul de operare.

  • Toate nevoile companiei au fost satisfăcute prin implementarea unui singur sistem ERP ce gestionează toate operațiunile de business și permite îmbunătățirea proceselor într-un mod flexibil și cu un cost scăzut;
  • Prin utilizarea proceselor de lucru oferite de Soft1 ERP, toate operațiunile de business au fost automatizate complet, permițând procese mai rapide și îmbunătățind calitatea datelor din companie;
  • Aplicarea procedurilor de securitate și aprobare corespunzătoare prin utilizarea sistemului de aprobare pe mai multe niveluri oferit de Soft1 ERP, astfel încât să asigure bugetarea, controlul cheltuielilor și planificarea plăților în funcție de criterii adecvate;
  • Îmbunătățirea funcționalităților de raportare în timp util;
  • Îmbunătățirea flexibilității operațiunilor de business prin utilizarea funcționalităților personalizate Soft1 ce permit ajustarea sau extinderea facilă și cu un cost scăzut a proceselor operaționale pentru a satisface nevoile viitoare.


Află cum te poate susține Soft1 în dezvoltarea afacerii tale


Solicită DEMO gratuit