Managementul Serviciilor

Excelență în furnizarea de servicii


Succesul în industria serviciilor este dependent de eficientizarea operațiunilor. Soft1 ERP pentru industria de servicii îți oferă funcționalități complete, care vor acoperi toate nevoile de business, precum: managementul resurselor umane, CRM, management de proiecte, service și mentenanță, instrumente B.I

Soft1 ERP încorporează nativ funcționalități specifice, pentru a se adresa cerințelor organizațiilor de servicii legate de administrarea executării proiectelor pentru clienți și de resursele necesare pentru aceste proiecte, cum ar fi: personalul calificat și echipamentele aferente.

Soft1 ERP îți pune la dispoziție o platformă de success pentru a-ți simplifica procesele din companie, mixul de marketing şi managementul scenariilor de business. Creşte competitivitatea prin procese de business integrate, rapide şi flexibile.


Beneficii

Optimizarea fluxului de lucru

Automatizează procesele de planificare și optimizează modalitățile de a aloca resursele necesare proiectelor tale. Poți identifica și aboda cerințele clienților tăi în cel mai eficient mod, prin centralizarea tuturor informațiilor într-un singur sistem. Accelerează întreaga procedură de suport și răspunde în timp util tuturor solicitărilor de asistență.


Reducerea costurilor

Soft1 pentru industria de servicii asigură vizibilitate în timp real asupra desfășurării activităților, asupra costurilor implicate, dar și o gestionare eficientă a angajaților, a contractelor și a clienților.


Creșterea satisfacției clienților din portofoliu

Eficientizează activitatea echipele de suport prin accesul la informații despre clienți în timp real. Cuvântul cheie în piață acum este eficiența – nevoia tot mai mare de o gestiune rapidă, oricând și de oriunde, a task-urilor de zi cu zi. Un task rezolvat rapid de către angajații tăi reprezintă un răspuns rapid trimis clientului final.


Identificarea de noi oportunități de vânzare

Vei avea acces la cele mai recente activități și informații privind istoricul pe un anumit client, prospect, proiect (oferte, comenzi, campanii, întâlniri, apeluri telefonice, etc), astfel încât să poți adopta cele mai eficiente decizii legate de promovarea și vânzarea produselor/serviciilor complementare.





Funcționalități

Util în adiministrarea contractelor pentru serviciile de asistență dar și pentru garanția produselor în service/piese de schimb. Funcționalitățile acestui submodul oferă informații referitoare la istoria contractului, reînnoirea contractului și șabloane de contracte.

View Data Sheet

Stabilirea proceselor legate de politica de returnare a produselor, asigurând o monitorizare completă a traseului de retur.

View Data Sheet

Utilizează chestionarele de feedback pentru a analiza în mod real satisfacția clienților tăi și a îmbunătăți serviciile oferite.

View Data Sheet

Proiectele pot avea asociate bugete de cost și de venit cu structură flexibilă, a căror derulare se poate urmări în cadrul rapoartelor obținute din sistem.

View Data Sheet

Oferă suport pentru gestionarea locațiilor multiple de depozitare. Monitorizează locațiile de depozitare pentru orice mutări de articole, prin aplicații web & mobile.

View Data Sheet

Submodul utilizat pentru a înregistra activitățile companiei după procesul de vânzare, incluzând solicitări de service, datorii, comenzi de service și cereri de reparare. Task-urile pot fi inițiate automat și se pot integra cu Microsoft Outlook. Pentru angajații din teren, un important beneficiu îl reprezintă vizualizarea în timp real a vizitelor programate și optimizarea rutelor, prin integrarea existentă cu Google Maps.

View Data Sheet

Gestionează conversia lead-urilor în oportunități de vânzare, integrează informațiile din campaniile de marketing desfășurate pentru un anumit grup de clienți sau potenţiali clienți.

View Data Sheet

Management de proiect integrat – analiza sub-proiecte: informatii financiare, de business, istorice, pentru fiecare proiect sau sub-proiect. Are ca obiect proiectele de investitii, proiectele interne sau lucrari efectuate de terti permitand planificarea, finantarea si urmarirea executarii acestora.

View Data Sheet

Costurile si resursele alocate proiectelor se pot înregistra și urmări cu acuratețe. Se pot asocia linii de planificare pentru a adăuga detalii legate de resursele solicitate, materialele necesare și pentru a arăta datele planificate de excuție și de facturare. Se poate monitoriza evoluția proiectelor și se pot urmări in timp real rezultatele obținute.

View Data Sheet

Se pot crea foldere în care se vor înregistra detalii despre nivelul de service, timpii de răspuns și informatii legate de eventuale discount-uri, precum și despre istoria acțiunilor de service pentru fiecare contract, incluzând produse utilizate, piese de schimb și ore/om. Poți calcula foarte ușor profitabilitatea contractului și cotațiile contractului iar sistemul poate genera automat reînnoiri de contracte sau facturi de contracte de service.

View Data Sheet

Monitorizează toate solicitările de service printr-un singur sistem de ticketing avansat. Se pot integra inclusiv chestionare de evaluare a satisfacției clientilor.

View Data Sheet

Acest submodul poate fi utilizat pentru a înregistra activitatea personalului companiei și a pontajelor. O resursă poate completa timpul lucrat pe diferite activități; acestea pot fi aprobate sau respinse. Se pot introduce pontaje direct legate de liniile proiectului și astfel se poate îmbunătăți in mod considerabil controlul asupra proiectelor în desfasurare.

View Data Sheet

Acest modul operează în mod autonom cu documentele definite de utilizator, urmărește inclusiv transferul produselor între depozite pe locație, depozit, număr serial, etc. Se pot utiliza diverse metode de determinare a costurilor stocului: FIFO, LIFO. De asemenea, poți reduce costurile și pirderile utilizând analiza ABC.

View Data Sheet




Studii de caz


Hidraulica SRL furnizeaza anual sute de repere pneumatice pentru instalatii din industria automotiva, prelucrarea lemnului, hartiei, sticlei, etc., avand o gama diversificata de furtunuri industriale, cilindri, pompe, hidromotoare si elemente de control de toate tipurile.

Citește studiul de caz complet


Află mai multe







*Câmp obligatoriu