Nume companie:

Service One S.A.

Industrie:

Aparate electrice și electrocasnice

Aplicație înlocuită:

UNIX - EX WAN - WIN CE

Aplicație Soft1:

Soft1 Cloud ERP

Implementată de:

DIGIMARK S.A. , Connect Line S.A.




"Datorită soluțiilor oferite de SoftOne am reușit să ne integrăm și să ne automatizăm operațiunile de business, precum și să avem un control direct asupra informațiilor, reducând astfel riscul erorilor. Accesul la date în timp real ne-a îmbunătățit considerabil activitatea, atât pentru echipa de vânzări, cât și pentru sute de parteneri la nivel național, reducând timpul necesar pentru a ne deservi clienții. "

Angelos Fragkoulidis, IT Services Director, Service One S.A.





Service One



Service One S.A. este o subsidiară FourlisTrade S.A. și membru al Fourlis Group, una din cele mai importante companii din Grecia și din zona balcanică în industria serviciilor. Compania și-a dezvoltat o structură de servicii foarte bine organizată, fiind capabilă să ofere asistență rapidă și eficientă la nivel de rețea pentru aparatele electronice și mobilierul de uz casnic.




  • Implementarea unui sistem software integrat;
  • Eliminarea erorilor din procesul de data entry;
  • Reducerea costurilor de mentenață IT;
  • Modernizarea operațiunilor data entry;
  • Crearea unui istoric pentru reparații și garanții;
  • Suport pentru echipele operaționale care își desfășoară activitatea pe teren;
  • Procesarea informațiilor în timp real și crearea unor rapoarte complexe;
  • Reducerea timpului pentru service.

  • Integrarea tuturor operațiunilor de business într-un singur sistem ce permite transferul de date în timp real;
  • Crearea și automatizarea proceselor de data-entry pentru eliminarea erorilor manuale;
  • Crearea unei baze de date online pentru a crea o evidența a service-ului și garanțiilor;
  • Simplificarea procesului de facturare;
  • Implementarea unui proces automatizat pentru procesarea datelor în timp real și raportare;
  • Crearea unei soluții customizate pentru tabletele Windows 8 pentru a susține activitatea echipelor care își desfășoară activitatea pe teren.

  • Îmbunătățirea timpului necesar pentru procesarea informațiilor;
  • Reducerea semnificativă a timpului pentru oferirea de service;
  • Transfer de date în timp real pentru unitățile de service mobile;
  • Crearea unor procese eficiente și de încredere pentru activitatea de data entry;
  • Reducerea semnificativă a costurilor operaționale;


Află cum te poate susține Soft1 în dezvoltarea afacerii tale


Solicită DEMO gratuit