Suport


Noi avem răspunsurile la întrebările tale

Serviciile de suport asigurate de SoftOne pot fi ajustate cu ușurință în acord cu nevoile specifice ale clienților și partenerilor noștri. Oferim cel mai performant suport tehnic posibil, cu ajutorul experților în aplicațiile Soft1 și în tehnologia și industriile implicate.

Profesioniștii SoftOne au o vastă experiență de business și sunt capabili să înțeleagă nevoile și solicitarile clienților, oferindu-le servicii de suport de specialitate, ori de câte ori este nevoie. Indiferent de mărimea companiei sau industria din care face parte, echipele noastre de suport se concentrează mereu să asigure un flux de informații corect si coerent.

Folosind tehnologia și instrumente de suport avansate, personalul nostru asigură servicii la cel mai înalt nivel:




Serviciile de suport ale SoftOne includ:

Servicii de suport prin telefon

Clienții SoftOne pot contacta cu ușurință echipa de suport, telefonic, pentru solicitările care apar în cursul operațiunilor zilnice și este necesar să fie tratate cu prioritate.

Servicii de suport prin e-mail

Echipa de suport SoftOne este disponibilă on-line, pregătită să ofere indicații prin e-mail. Pur și simplu, se va trimite un e-mail pe adresa support@softone.ro iar colegii noștri vă vor oferi răspunsurile solicitate.

Servicii de suport prin e-ticketing

Clienții și partenerii SoftOne pot utiliza și un sistem de e-ticketing avansat pentru a transmite solicitările lor, totul prin intermediul unei platforme web special create în acest sens. Totodată, clienții/partenerii pot monitoriza on-line stadiul în care se află solicitarea lor.

Servicii de suport on-site

Acest tip de servicii este realizat la sediul clientului și include o nouă analiză standard, training-uri pentru utilizarea și customizarea soluțiilor, conform unor termeni speciali agreați în prealabil de ambele părți implicate.

Servicii de suport remote

Prin serviciul de suport remote, reprezentanții SoftOne se pot conecta de la distanță la stațiile de lucru ale clienților, pentru a rezolva solicitările semnalate. Fiecare cerere va fi preluată și rezolvată cu prioritate, în funcție de complexitate.




Clienții SoftOne au, de asemenea, acces non-stop (24x7) la informații, resurse și servicii, prin baza noastră de date online și la diversele documentatii privind produsele Soft1.




Află mai multe








   Sunt de acord cu Politica de confidențialitate*

*Câmp obligatoriu