Nume companie:

Succes Nic Com

Industrie:

Retail/Hypermarket

Solutia Soft1:

Soft1 ERP

Implementata de:

Serra Software





Succes Nic Com



In anul 1994, Compania SUCCES NIC COM a pornit de la o idee simpla de a initia o afacere in domeniul comertului en-gross si en-detail cu produse alimentare, bauturi si tutun, dar si produse nealimentare. Pe parcurs a dezvoltat alte activitati conexe celei principale, respectiv: productie de pâine si produse de patiserie, ambalare produse, productie publicitara, comert cu produse petroliere, constructii, exploatare forestiera, distributie masa lemnoasa si inchirieri spatii comerciale sau utilaje miniere.




  • Compania isi desfasoara activitatea, in peste 15 directii de afaceri. Amintim aici cateva dintre cele mai importante: retea de Hipermarketuri sub brandul Succes, lant de magazine sub acelasi brand (peste 135 in 9 judete) in plina expansiune, fabrici de panificatie, abator, carmangerii, fabrici de ambalat produse alimentare, ferma agricola, transport de persoane, balastiere, statii de beton, HoReCa, statii de alimentare cu combustibil, exploatari forestiere, debitari de masa lemnoasa
  • Implementarea sistemului ERP ca solutie de back-office, la Hipermarket-ul Succes din Craiova
  • Termenul de implementare impus si realizat a fost de 15 zile
  • Implementarea unei solutii ERP de top
  • Integrarea cu diferite sisteme de front-office

  • Soft1 ERP pune la dispozitia utilizatorului, modulul Customization Tools , cu ajutorul caruia isi dezvolta solutia si mai important, se reduce costul si durata implementari. Independenta fata de furnizor este iarasi, un avantaj enorm
  • Platforma submodulara a facut posibil dezvoltarea proiectului treptat si achizitionarea modulelor pe masura ce acest lucru era necesar
  • Documentarea si analiza fiecarei linii de business, prioritizarea acestora si implementarea lor
  • Se urmareste inca de la inceputul proiectului, un transfer de know-how si o implicare tot mai accentuata din partea beneficiarului, formarea de key users in toate departamentele si coordonarea de catre acestia, a unui numar de 300 de utilizatori la nivelul organizatiei

  • Unul din factorii determinanti in alegerea solutiei Soft1 ERP a fost gradul ridicat de configurare si personalizare. Platforma suporta personalizare intr-un procent de pana la 90% fata de standard
  • Sistemul implementat a reusit sa aduca informatiile din cadrul tututor departamentelor cu ajutorul unui numar foarte mare de utilizatori, intr-o singura baza de date. Informatiile sunt actualizate online, iar acuratetea rapoartelor este maxima
  • Soft1 ERP pune la dispozitia utilizatorului modulul de dezvoltare, raportare si BI necesar tuturor dezvoltarilor rezultate din extinderea activitatii, astfel dependenta fata de consultant, respectiv implementator, este minima
  • Soft1 ERP a avut si de aceasta data un ROI excelent. Costuriile au fost la nivelul de 35% comparativ cu sistemele ‘’traditionale’’ care se pretau la un astfel de proiect
  • Utilizatorii isi definesc singuri listele de rezultate, adauga filtre si coloane cu informatiile necesare in listele predefinite de cautare