Home  ›  Blog  ›  Business Software  ›  Soluțiile de business pot crește semnificativ productivitatea agențiilor de comunicare și de publicitate



Soluțiile de business pot crește semnificativ productivitatea agențiilor de comunicare și de publicitate

March 8, 2016


Business Software

Potrivit specialiștilor SoftOne Romania, soluțiile de business au o utilitate aparte pentru companiile care activează în zona industriilor creative.

Întrucât specificul activității lor implică numeroase proiecte greu de cuantificat, soluțiile de business, fie că este vorba despre ERP, CRM sau aplicații mobile, permit eficientizarea mediului de lucru și, implicit, creșterea productivității.

“Din experiența pe care o avem lucrând cu agenții de comunicare și publicitate, una dintre cele mai mari probleme este aceea că activitatea lor nu este matematică. Angajații din domeniu trebuie să se ocupe, de regulă, de 4-5 clienți odată, să lucreze pe diferite proiecte pentru fiecare dintre aceștia, iar la final de lună le este greu să stabilească exact câte ore au fost dedicate fiecărui proiect în parte. O soluție de business asigură o delimitare clară a sarcinilor și permite companiilor să întocmească rapoarte care pot evidenția cele mai profitabile activități”, a explicat Haris Zachariades (CEO SoftOne România).

Printre multele beneficii pe care utilizarea soluțiilor de business le poate aduce agențiilor de comunicare și publicitate, pot fi menționate: cuantificarea activităților creative, evidența clară a multitudinii de sarcini distribuite în fiecare zi și prioritizarea acestora, crearea de rapoarte exacte pentru clienți, îmbunătățirea programului de lucru, ajustarea gestionării sarcinilor pentru a răspunde rapid schimbărilor, creșterea mobilității, viziune de ansamblu asupra activității tuturor departamentelor agenției, etc.

“Logistica, echipamente, construcții, finanțe – acestea sunt o parte din industriile asociate în general cu utilizarea unor soluții software de business. Industriile creative, însă, vor incepe și ele să utilizeze aceste soluții, pe măsură ce continuă să se dezvolte și să contribuie tot mai mult la PIB-ul global. Companiile din industriile creative trebuie mai întâi de toate să capete încredere în furnizorul de soluții de business și în instrumentele recomandate și să își dea seama că standardizarea nu implică pierderea creativității, ci dimpotrivă, sporirea ei”, a adăugat Haris Zachariades.





Articole asociate