Home  ›  Blog  ›  Business Software Noutăți & Evenimente Trend-uri  ›  Cum vă ajută un sistem CRM în activitățile de e-commerce?



Cum vă ajută un sistem CRM în activitățile de e-commerce?

August 14, 2018


Business Software Noutăți & Evenimente Trend-uri

Având în vedere concurența tot mai mare din zona comerțului electronic, magazinele online trebuie să dea dovada de tot mai multă ingeniozitate și creativitate pentru a-și păstra market share-ul, pentru a loializa clienții existenți, dar și pentru a atrage unii noi.

In contextul actual, multe companii implementează strategii și tool-uri care să le ofere avantajul competitiv de care au nevoie pentru a fi mereu cu un pas înaintea concurenței. Una dintre cele mai eficiente metode de a atinge succesul în mediul online rămân soluțiile CRM.

Acestea și-au dovedit deja rolul de catalizator al activităților de marketing, sporind șansele ca un lead bun să se transforme într-o vânzare bună. O soluție CRM performantă poate face diferența în acest proces de conversie întrucât va stoca o cantitate impresionantă de informații atât despre potențiali clienți, cât și despre cei existenți.

Toate aceste date vă pot servi pentru a promova produse și servicii celor care și-au manifestat interesul față de acestea, generând astfel o creștere a vânzărilor. În plus, un sistem CRM va crește șansele de a loializa clienții existenți prin acțiuni de up-selling și cross-selling.

“Varietate” a devenit un cuvânt-cheie

În realitatea digitală modernă, companiile încearcă să își abordeze clienții prin intermediul a multiple tipuri de device-uri. Unul dintre cele mai populare este telefonul mobil, respectiv smartphone-ul prin intermediul căruia se pot plasa comenzi online.

Un sistem CRM actualizat poate fi utilizat cu succes și pentru dispozitivele mobile, mai ales având în vedere faptul că, de obicei, clienții multi-channel cheltuie mai mult și sunt mai loiali.

Soluția Soft1 CRM monitorizează comportamentul clienților dumneavoastră, permițându-vă astfel să îi abordați cu noi oferte.

Informații actualizate în timp real

Comunicarea este extrem de importantă în mediul profesional și, când este eficientă, poate susține creșterea productivității. Sistemul CRM folosește fluxurile de date dintre departamente, permițând angajaților si managementului să economisească timp și să se concentreze pe aspecte mai importante ale afacerii. În plus, creează o experiență plăcută pentru client.

O relație bazată pe încredere

Sistemul CRM este instrumentul perfect pentru a îmbunătăți relatia dintre dumneavoastră și clienți, întrucât aceștia vor percepe interacțiunea cu firma pe care o reprezentați ca fiind una personală.

De fapt, dacă unul dintre angajați promovează un serviciu sau un produs care va genera beneficii atât pentru companie, cât și pentru client (ex.: îi sugerează cea mai potrivită soluție pentru el, nu neapărat cea mai costisitoare), este foarte posibil ca acel client să aibă o reacție pozitivă, știind că ați avut în vedere interesul său înaintea profitabilității imediate.





#CRM     #e-commerce     #sales leads    

Articole asociate