Home  ›  Blog  ›  Business Software Cloud  ›  CRM-ul dumneavoastră are nevoie de un upgrade?



CRM-ul dumneavoastră are nevoie de un upgrade?

November 15, 2018


Business Software Cloud

Pentru majoritatea afacerilor, CRM este o aplicație esențială. Cu toate acestea, implementarea unui sistem CRM nu este un proces unic pe care îl puteți uita ulterior. Chiar dacă la început totul este configurat perfect, în timp pot fi necesare ajustări și îmbunătățiri. Este important să începeți să evaluați modul de îmbunătățire a sistemului dumneavoastră existent. Iată câteva semne că este timpul să faceți upgrade la CRM:

Raportare deficitara

O soluție CRM care funcționează bine ar trebui să genereze rapoarte de vânzări fără intervenție umană, fără bătăi de cap și fără întârzieri semnificative. Dacă CRM-ul dumneavoastră nu poate face față acestei sarcini rapid și eficient, este mai mult o pierdere de resurse valoroase și mai degrabă un obstacol decât un avantaj strategic, așa cum ar trebui să fie. Dacă personalul dumneavoastră pierde timpul pe task-uri inutile, este timpul să căutați o alternativă la sistemul existent.

Nu exista interoperabilitate

Integrarea este un trend important, în special atunci când este vorba de aplicații Cloud, iar acest lucru este valabil mai ales pentru CRM. Teoretic, orice platformă software poate funcționa perfect cu o altă platformă, dar, în practică, apar probleme. Pentru majoritatea aplicațiilor CRM în Cloud, integrarea este simplă și fără complicații. Deci, dacă sistemul dumneavoastră necesită o intervenție umană semnificativă, precum și timp pentru a transfera date către o altă platformă, atunci ceva este în neregulă și ar trebui să luați în considerare alternativa reprezentată de un sistem CRM modern și tot ceea ce el are de oferit.

Probleme cu add-on-uri și customizări

Este, cu siguranță, frustrant să cheltuiți mult timp și bani pentru anumite customizări importante ale CRM, doar pentru a vedea că acestea nu vor mai fi disponibile în următoarea actualizare. Dacă acest lucru se întâmplă frecvent cu add-on-urile și customizările, atunci ar trebui să vă gândiți la schimbarea sistemului în totalitate. Dacă aveți nevoie de un număr mare de customizări, iar acest lucru nu face decât să vă cauzeze probleme, atunci probabil este timpul să faceți upgrade. În final, s-ar putea să descoperiți că ceva care a necesitat o manipulare specială, face parte acum din pachetul standard.

CRM-ul își arată “vârsta”

Deși soluțiile CRM în Cloud pot fi alegerea preferată de majoritatea firmelor in prezent, unele încă folosesc o serie de soluții in-house din diverse motive. Astfel de implementări s-ar putea să fi funcționat în trecut, dar în epoca transformării digitale, în care companiile ar trebui să fie extrem de flexibile pentru a răspunde la schimbările constante ale pieței și la inovațiile tehnologice, soluțiile CRM rigide și instabile menționate mai sus au cele mai multe șanse să tragă în jos o afacere.

Principalul motiv sunt costurile operaționale și de mentenanță care pot fi destul de ridicate. În plus, este posibil ca acestea să nu poată fi integrate cu alte aplicații de business importante. În acest caz, este probabil timpul să faceți un upgrade al soluției CRM. Această schimbare se va dovedi a fi doar benefică pentru afacerea dumneavoastră.





#business Software     #CRM    

Articole asociate