Home  ›  Blog  ›  Business Software  ›  Transformarea digitală: Cum vă asigură un avantaj competitiv?



Transformarea digitală: Cum vă asigură un avantaj competitiv?

November 21, 2019


Business Software

La fel ca majoritatea trendurilor din tehnologie, transformarea digitală este un concept cu adevărat vag. Dar, în acest caz, lipsă unei definiții clare este complet justificabilă. Deci, la ce ne referim când vorbim despre transformarea digitală a unei companii? Răspunsul simplu ar fi că transformarea digitală se referă la optimizarea proceselor de afaceri (respectiv creșterea performanței) prin utilizarea tehnologiei.

Dar la fel de bine putem întreba: nu este tocmai ceea ce facem cu tehnologia de atâția ani? Da, într-adevăr, acesta a fost rolul său, dar în prezent există o mică diferență. Până acum, încercam să folosim tehnologia pentru a aborda mai multe probleme specifice. Am evitat să extindem această abordare la operațiuni de afaceri mai ample, la modul în care o afacere este administrată efectiv sau la strategiile de business. Foloseam tehnologia, de exemplu, pentru a face copii ale fisierelor si datelor în mod ușor și sigur.

Astăzi, însă, tehnologia a invadat toate aspectele, de la experiența clienților până la implicarea clienților în dezvoltarea de produse și probleme legate de UX, UI, etc. Cu alte cuvinte, tehnologia este acum parte a tuturor operațiunilor comerciale, deoarece fiecare proces este automatizat.

Și acesta este exact cel mai mare obstacol în calea transformării digitale de succes a oricărei afaceri: faptul că transformarea digitală afectează totul, penetrând întreaga gamă de operații. Deci, cum poți să te asiguri că vei începe dreptul? Următoarele sfaturi simple vă pot ajuta în acest sens:

 

  1. Nu pierdeți timpul! Trebuie să începeți să planificați transformarea digitală a companiei dumneavoastră imediat ce ați terminat de citit acest articol, deoarece o afacere transformată digital este mult mai eficientă și mai productivă (și erorile sunt semnificativ reduse). Pentru a obține acest lucru și pentru a vă asigura că angajații dumneavoastră sunt cu toții implicați în acest proces, începeți cu un proces simplu – ceva frustrant cu care majoritatea oamenilor dvs. trebuie să se ocupe aproape de fiecare zi – și … digitalizați-l în întregime. Soluțiile Cloud și Mobile sunt cel mai bun instrument.
  2. Documentați toate procesele și începeți prin a accepta că nimic nu trebuie să rămână nimic așa cum este! Totul poate fi automatizat. Totul poate fi digitalizat. Trebuie doar să vă asigurați că procesul de analiză și documentare sunt realizate corect.
  3. Mutați totul în Cloud! Accesul de pe orice dispozitiv, de oriunde și oricând este tot ce vă trebuie pentru a câștiga oamenii.
  4. Implicați-vă clienții! Deschideți-vă afacerea, ascultăți ce au de spus și oferiți o soluție bazată pe feedback-ul lor.
  5. În mod similar, implicați-vă și angajații. Întrebați-i de ce au nevoie și oferiți-le soluția potrivită.
  6. Colectați date, asigurându-vă că folosiți cele mai bune instrumente și canale. Ceea ce nu poate fi măsurat, nici nu poate fi gestionat. Acest lucru nu este valabil numai pentru datele de vânzări, ci pentru toate datele în general – evenimente, campanii, furnizori și așa mai departe.
  7. Nu ezitați să folosiți datele pe care le aveți. Numiți persoanele responsabile cu procesarea și analiza datelor și luați decizii pe baza informațiilor disponibile.

În sfârșit, nu încetați niciodată să măsurați și să îmbunătățiți fiecare proces. Ceea ce funcționează astăzi este posibil să nu funcționeze la fel de bine peste 2 ani și, dacă nu există un sistem de evaluare implementat, nu veți putea identifica nici modificările și nici impactul acestora.





Articole asociate