Share
Citește și
Trend-uri
Cum să începi transformarea digitală a afacerii tale cu ajutorul soluțiilor SoftOne
Noutăți & Evenimente
SoftOne România a încheiat anul 2023 cu o creștere de 60% a cifrei de afaceri
Business Software
De ce trebuie să ții cont pentru a alege un sistem ERP potrivit pentru transformarea digitală a companiei tale
Trend-uri
Care sunt noile trenduri în transformarea digitală din anul 2024
În cazul în care vrei să obții mai mulți clienți și să îți crești afacerea este important să utilizezi toate canalele de vânzare, dar mai ales să îți dezvolți un magazin online. În ultimii ani, industria de e-commerce a cunoscut cea mai rapidă creștere. În contextul pandemiei Covid-19, ce a schimbat radical comportamentul de cumpărături al oamenilor, shopping-ul online a devenit extrem de popular. eMarketer estimează că volumul global de vânzări online va ajunge la 6.5 miliarde de dolari până în anul 2023.
Utilizarea unei soluții software back-end, precum un ERP, îți va permite să îți gestionezi toate canalele de vânzare într-o singură platformă, astfel încât să ai acces în timp real la informațiile de care ai nevoie. Astfel, vei putea să îți automatizezi operațiunile, precum activitățile de data-entry sau actualizarea informațiilor despre clienți și inventar.
Cum te poate ajuta integrarea platformei e-commerce cu un ERP? De exemplu, dacă pentru magazinul online deții un stoc de 30 de laptop-uri cu diferite dimensiuni, iar un client plasează o comandă pentru cinci computere de 15” comanda efectuată va fi trimisă direct din platformă către sistemul ERP. Software-ul va rezerva imediat cele cinci laptop-uri, iar stocul tău va fi actualizat în timp real și în magazinul online. Mai mult, și angajații din depozit vor avea acces la aceleași informații actualizate despre inventar, împreună cu numărul de vânzări efectuate pentru optimizarea proceselor logistice.
Companiile care utilizează cu sucess mai multe canale de vânzare le gestionează într-un mod integrat printr-o soluție ERP, acest lucru permițând actualizarea inventarului în timp real. Aplicația ERP potrivită susține strategia multi-channel să își atingă potențialul maxim.
Indiferent dacă clienții tăi achiziționează produsele prin magazinul online sau prin orice alt canal de vânzare, datorită unui ERP vor avea acces la informații actualizate despre disponibilitatea produselor și prețuri. Acest lucru le va oferi o experiență de cumpărături mult mai bună, pentru ca tu să îți crești numărul de clienți și afacerea.