Home  ›  Blog  ›  Business Software Cloud  ›  Cum te ajută un Cloud ERP să îți simplifici procesele de aprovizionare



Cum te ajută un Cloud ERP să îți simplifici procesele de aprovizionare

August 26, 2021


Business Software Cloud

Monitorizarea stocurilor disponibile, crearea unui necesar de aprovizionare, precum și comunicarea eficientă cu toți furnizorii poate fi deseori un proces complicat. O aplicație Cloud ERP ajută la simplificarea operațiunilor de aprovizionare pentru ca tu să te asiguri în orice moment că dispui de suficiente stocuri pentru a onora comenzile clienților tăi, în cel mai scurt timp. Așadar, cum te ajută o aplicație software precum Soft1 Cloud ERP să îți simplifici procesele de aprovizionare?

Obții informații actualizate în timp real despre inventar

O soluție Cloud ERP permite monitorizarea tuturor stocurilor disponibile în depozite pentru magazinele online, cât și pentru cele fizice, astfel încât să ai în orice moment o imagine de ansamblu. În acest fel vei putea să asiguri reaprovizionarea imediată a articolelor cu cea mai mare cerere, dar nu numai, pentru a nu te confrunta cu situația în care ele nu mai sunt pe stoc.

Îți crești productivitatea prin automatizarea operațiunilor de aprovizionare

Utilizând o soluție software Cloud ERP îți vei putea automatiza majoritatea operațiunilor, inclusiv procesele de achiziție pentru alocarea resurselor în cel mai bun mod și pentru a evita desfășurarea unor activități consumatoare de timp.  De exemplu, acțiunile de data-entry a informațiilor despre produsele din stoc, precum documente, coduri sau a facturilor pot fi automatizate, astfel încât să îți eficientizezi activitatea și să reduci erorile umane.

Obții previziuni corecte despre necesarul de aprovizionare

Un Cloud ERP integrează într-o singură platformă toate informațiile despre vânzări, achiziții și operațiunile logistice astfel încât să știi în orice moment care sunt nevoile tale de business din punct de vedere al aprovizionării. Datorită funcționalităților de raportare avansata, un Cloud ERP poate interpreta corect datele disponibile, astfel încât să creezi previziuni corecte despre necesarul de aprovizionare.

Îți simplifici comunicarea cu furnizorii și distribuitorii

Având la dispoziție toate informațiile despre produse, distribuitori și furnizori într-o singură platformă, îți va fi mult mai ușor să îți facilitezi comunicarea cu aceștia pentru a plasa comenzi și pentru a te asigura că produsele sunt livrate la timp. În acest fel, vei evita erorile de comunicare și fiecare parte va deține detaliile de care are nevoie pentru ca tu să îți simplifici procesul de aprovizionare.

Într-o piața extrem de competitivă, clienții tăi se așteaptă la o disponibilitate și o varietate ridicată a produselor, în orice moment. Pentru a le satisface nevoile trebuie să te asiguri că ai o colaborare eficientă cu toți furnizorii tăi. Aplicația Soft1 Cloud ERP, te ajută să îți simplifici interacțiunile cu aceștia datorită funcționalităților de Management al Lanțului de Aprovizionare, astfel încât produsele tale sunt disponibile în orice moment. Cum?

Utilizând funcția „Calcul necesar de aprovizionare”, disponibilă în aplicația noastră, vei putea plasa automat comenzile către furnizori, în funcție de vânzările produselor din anii anteriori, în funcție de cantitățile minime sau maxime pe care le setezi pentru fiecare produs sau în funcție de comenzile clienților. Prin intermediul acestei operațiuni vei asigura întotdeauna disponibilitatea produselor, astfel încât clienții care doresc să comande anumite articole să nu întâmpine situația în care acestea nu mai sunt pe stoc.

aprovizionare

Vrei să știi mai multe despre funcționalitatea „Calcul necesar de aprovizionare” disponibilă în soluția Soft1 Cloud ERP? Citește aici mai multe informații sau descarcă DEMO GRATUIT și testează-le direct în aplicație!





Articole asociate