Home  ›  Blog  ›  Cloud  ›  Top 6 motive pentru care să utilizezi un CRM în Cloud



Top 6 motive pentru care să utilizezi un CRM în Cloud

November 9, 2023


Cloud

În majoritatea companiilor, soluțiile de tip CRM stau la baza activității de vânzare, oferind o serie de beneficii esențiale care permit îmbunătățirea proceselor de business development.  Care este, însă, diferența dintre un CRM tradițional, comparativ cu un CRM în Cloud? Și ce beneficii îți oferă o soluție precum Soft1 Cloud CRM? În timp ce un CRM on-premise va fi instalat pe serverele fizice ale companiei tale, iar configurarea și mentenanța va intra în responsabilitatea ta, un CRM în Cloud va fi găzduit pe serverele deținute de furnizorul tău. Totodată, un CRM în Cloud îți va oferi și alte avantaje care vor susține buna desfășurare a operațiunilor tale. Care sunt acestea? Citește în continuare!

Îți permite să lucrezi din orice loc

Spre deosebire de sistemele CRM tradiționale, care se pot accesa doar de la birou și în timpul programului de lucru, cel mai mare avantaj oferit de un CRM în Cloud este că aplicația poate fi utilizată oricând, din orice loc te-ai afla, printr-o simplă conexiune la internet. Astfel, indiferent că folosești un desktop sau un dispozitiv mobil (smartphone sau tabletă), CRM-ul în Cloud te va ajuta să ai acces la informațiile de business în orice moment, astfel încât să îți poți desfășura activitatea fără întreruperi, într-un mod mult mai productiv.

Implementarea este mai ușoară și rapidă

Mulți antreprenori se tem că instalarea unei aplicații CRM poate deveni un proces dificil și complex. Totuși, optând pentru o soluție CRM în Cloud, lucrurile se simplifică într-un mod semnificativ. O astfel de aplicație devine funcțională mult mai rapid, doar printr-o configurare efectuată de echipa de implementare. În plus, alegând o versiune în Cloud, update-urile vor fi făcute întotdeauna de furnizorul Cloud, iar tu vei avea garanția că aplicația pe care o folosești este mereu actualizată, cu minimum de efort din partea ta.

Costurile sunt mai mici

Investiția inițială mare este o preocupare majoră în adoptarea sistemelor CRM tradiționale. Implementând un CRM în Cloud, costurile de instalare și mentenanță vor fi mai mici. De ce? Pentru că nu vei mai avea nevoie să achiziționezi noi echipamente tehnice sau să angajezi o echipă dedicată pentru a asigura buna funcționare a aplicației pe termen lung. Totodată, alegând versiunea în Cloud, plătești doar pentru ceea ce utilizezi, aplicațiile fiind disponibile printr-un abonament pay-as-you-go. Astfel, afacerea ta poate reduce efortul financiar generat de implementarea unei noi aplicații CRM.  Acest model de abonament pe bază de subscripție este avantajos și pentru întreprinderile mici, care își doresc să beneficieze de funcționalități business software avansate, fără să facă investiții substanțiale.

Îți păstrează datele în siguranță

Contrar percepției generale, securitatea datelor este o prioritate majoră pentru furnizorii de soluții business software în Cloud. Aceștia utilizează un set avansat de tehnologii, politici și proceduri de cyber security, prin care protejează cu succes utilizatorii și datele stocate în Cloud. Informațiile tale de business vor fi mult mai sigure în Cloud, decât stocate pe serverele proprii. De ce? Pentru că furnizorii alocă resurse foarte mari și depun eforturi continue ca să asigure un nivel înalt de securitate a datelor.

Îți oferă flexibilitate în operare

Fiecare companie are nevoi specifice în ceea ce privește desfășurarea proceselor de vânzări și relații cu clienții, iar un CRM în Cloud se poate adapta cu ușurință în funcție de cerințele tale. Cum? În primul rând, un astfel de sistem este scalabil. Pentru început, poți implementa doar funcționalitățile de bază, care să susțină operațiunile curente, iar pe măsură ce afacerea ta se va extinde, vei putea adăuga funcții suplimentare. Totodată, datorită  actualizărilor permanente de care vei beneficia folosind un CRM în Cloud, vei fi sigur în orice moment că soluția va menține pasul cu cerințele mereu  în schimbare ale afacerii tale. În al doilea rând, opțiunea de a accesa aplicația în orice moment îi va oferi echipei tale de vânzări flexibilitatea necesară pentru a-și gestiona mult mai ușor activitatea, asigurând astfel maximum de eficiență.

Vrei să descoperi o aplicație CRM în Cloud avansată, care să îți ofere toate beneficiile pe care ți le-am prezentat? Testează GRATUIT Soft1 Cloud CRM, aici, și programează o întâlnire cu echipa noastră pentru un demo personalizat!





Articole asociate