Home  ›  Blog  ›  Business Software Trend-uri  ›  Soluțiile software potrivite = eficiență în business



Soluțiile software potrivite = eficiență în business

August 22, 2019


Business Software Trend-uri

Orice business este similar unei mașinării și, ca orice mașinărie, oricât de complexă sau simplă, este o sumă părților sale. Dacă vreo componentă nu funcționează cum ar trebui, întreaga mașinărie se oprește. Același principiu este valabil și pentru afaceri. Dacă o parte din afacerea dumneavoastră nu funcționează, întregul business poate suferi. Pentru un maxim de eficiență, sistemele ar trebui să se integreze perfect și să funcționeze în armonie.

Alegerea “pieselor” potrivite pentru afacerea dumneavoastră

Un model de afaceri perfect se bazează pe strategia software potrivită, astfel încât soluțiile alese să se integreze eficient. Iar formula eficienței în business, când discutăm de software, este ERP + CRM + BI.

Enterprise Resource Planning (ERP) = colaborare & conectivitate sporite

Soluția ERP este o componentă esențială pentru dezvoltarea unei afaceri rentabile și ușor de administrat. Nu numai că vă poate ajuta să realizați reduceri extraordinare de costuri, dar, ajută și la un mai bun control al stocurilor, eficientizează planificarea producției și automatizează task-uri repetitive și obositoare. Toate datele din operațiunile dumneavoastră sunt apoi stocate într-un singur sistem, permițând o raportare eficientă și obținerea unei imagini de ansamblu asupra activității întregii companii.

Managementul relațiilor cu clienții (CRM) = mai multe vânzări și ROI mai bun

Pentru a menține întreagul business funcțional, este important să identificăm și să câștigăm noi clienți.  O soluție CRM este esențial pentru acest obiectiv, deoarece oferă chiar datele de care aveți nevoie atât cu privire la perspectivele de creștere, cât și la clienții existenți și la interacțiunile companiei cu aceștia. O astfel de soluție permite urmărirea eficientă a procesului de vânzăre, astfel încât să știți exact unde se află fiecare client în cadrul ciclului de vânzări. Monitorizarea acestei evoluții este esențială pentru realizarea conversiilor, deoarece vă oferă o situație clară a clienților care încă nu au finalizat ciclul de vânzări. Puteți astfel să luați măsuri adecvate cu acești clienți, generând mai multe vânzări.

ERP și CRM = Business Intelligence îmbunătățită (BI)

De foarte multe ori se întâmplă ca fiecare department sa fie atât de concentrat pe propriile procese de business încât să piardă din vedere imaginea de ansamblu. Ca urmare, membrii echipelor interne nu reușesc să lucreze împreună în vederea indeplinirii obiectivului comun.

Pentru o eficiență optimă, trebuie să încurajați colaborarea inter-departamentală. Sistemele CRM și ERP pot fi integrate pentru a elimina aceste bariere și a eficientiza procesele de afaceri.

Utilizate impreună, ERP, CRM și BI pot oferi cea mai eficientă strategie de business în vedere unui bun management al relației cu clienții și alocarea eficientă a resurselor.

 





#BI     #business Software     #CRM     #ERP    

Articole asociate