Home  ›  Blog  ›  Business Software Cloud  ›  Programele de loialitate în Soft1 Cloud ERP



Programele de loialitate în Soft1 Cloud ERP

March 11, 2021


Business Software Cloud

Clienții reprezintă motorul oricărei afaceri, iar majoritatea companiilor alocă resurse importante pentru atragerea clienților. Cu toate acestea, mulți antreprenori subestimează importanța programelor de fidelizare pentru clienții existenți, chiar dacă sunt foarte importante. De ce? Consumatorii obișnuiesc să prefere brandurile cu care sunt familiarizați.

Programele de loialitate te ajută să stabilești o relație strânsă cu cei mai valoroși clienți, oferindu-le anumite beneficii pentru a le câștiga încrederea. În plus, costurile necesare pentru atragerea noilor clienți sunt de până la 10 ori mai mari decât costurile necesare pentru fidelizarea celor existenți. Așadar, nu există niciun dubiu asupra avantajelor pe care programele de loialitate le oferă. Mai mult, cu ajutorul aplicațiilor de business existente, precum Soft1 Cloud ERP, implementarea lor poate fi făcută foarte ușor.

Ce tipuri de programe de loialitate poți desfășura?

  1. Programe de loialitate pe bazate de puncte

Punctele de fidelitate reprezintă probabil cea mai utilizată metodă pentru a-ți răsplăti clienții existenți. Cum funcționează? Pentru fiecare achiziție făcută, consumatorii câștigă puncte care le pot oferi diverse recompense, precum coduri de reducere sau cadouri gratuite. Pentru a implementa cu succes acest tip de program, trebuie să te asiguri că procesul este simplu, iar clienții înțeleg exact care sunt beneficiile pe care le primesc. Programul de loialitate bazat pe puncte este potrivit mai ales pentru afacerile care se bazează pe achiziții frecvente, pe termen scurt.

  1. Programe de loialitate pe niveluri

Acest tip de sistem pe niveluri recompensează loialitatea inițială, încurajând ulterior mai multe achiziții pentru a obține beneficii mai mari. Așadar, clienții obțin mici recompense la prima achiziție, iar valoarea lor crește odată cu gradul de fidelizare al acestora. Cea mai importantă diferență dintre programele pe niveluri și cele bazate pe puncte este că beneficiile sunt obținute într-un termen scurt. Programul de loialitate pe niveluri este utilizat mai ales de companiile care practică prețuri ridicate, precum companiile aeriene sau de asigurări.

  1. Programe VIP de exclusivitate

Programele de exclusivitate implică impunerea unei taxe unice sau anuale clienților existenți pentru a avea acces la anumite beneficii oferite exclusiv acestora. De exemplu, în cazul unei afaceri online unde clienții plasează frecvent comenzi, iar costurile de transport sunt mari, le poți oferi un abonament special, astfel încât să fie scutiți de la plata costului de livrare. În acest caz, prețul abonamentului va fi mai mic decât costurile de transport, iar clienții vor percepe beneficiul într-un mod pozitiv.

  1. Programe de loialitate bazate pe parteneriate

Parteneriatele strategice pentru fidelizarea clienților pot reprezenta un mod eficient prin care poți să-ți dezvolți afacerea. În funcție de preferințele și obiceiurile de consum ale clienților, poți încheia parteneriate cu alte companii ce oferă servicii complementare. În acest fel le demonstrezi clienților că ești cu adevărat interesat de nevoile lor, dincolo de serviciile sau produsele pe care compania ta le oferă și le poți câștiga loialitatea.

Cum te ajută Soft1 ERP să implementezi programe de loialitate?

Soft1 Cloud ERP este o soluție de afaceri completă ce îți oferă numeroase funcționalități pentru a-ți gestiona eficient business-ul. Modulul „Programe de loialitate” din aplicația Soft1 ERP îți pune la dispoziție opțiunea de a implementa programe de loializare și vouchere cadou.

Funcționalitatea „Carduri de fidelitate” permite implementarea unor programe de loializare bazate pe puncte, pe niveluri sau de a crea programe de exclusivitate pentru clienți, direct din aplicație. Utilizând aplicația Soft Cloud ERP, îți va fi mult mai ușor să gestionezi programele de loializare și informațiile despre clienții tăi, astfel încât să le oferi beneficiile de care au cu adevărat nevoie. De asemenea, prin funcția „Carduri de fidelitate” poți acorda și reduceri preferențiale consumatorilor fideli.

carduri-de-fidelitate-softone

 

Funcționalitatea „Vouchere cadou” îți oferă posibilitatea de a oferi vouchere clienților, în limita unei sume de bani prestabilite pentru a efectua cumpărături.  Acestea sunt disponibile pentru selecție în documentele de plată din Vânzări, atât pentru documentele en-gross, cât și en-detail. Mai mult, în aplicație poți înregistra atât plățile prin numerar, card, precum și prin voucherele cadou utilizate, astfel încât să le permiți clienților să utilizeze orice formă de plată.

vouchere-cadou-softone

Chiar dacă cele mai multe companii se concentrează preponderent asupra atragerii noilor clienți, consumatorii existenți nu trebuie neglijați. Din acest motiv, programele de loialitate sunt extrem de importante, iar o soluție de business avansată te poate ajuta să le implementezi cu succes. Află aici despre cum poți implementa scheme de loialitate în Soft Cloud ERP sau testează gratuit aplicația noastră.

 





Articole asociate