Home  ›  Blog  ›  Business Software Cloud  ›  Cum vă ajută o soluție CRM să creșteți profitabilitatea și vânzările?



Cum vă ajută o soluție CRM să creșteți profitabilitatea și vânzările?

August 16, 2019


Business Software Cloud

Sistemul CRM (Customer Relationship Management) este vital pentru orice business care dorește să utilizeze informațiile stocate în baza de date de clienți pentru a obține o rentabilitate maximă. Până la urmă, ce rost are să colectați informații de fiecare dată când un client sună, trimite un e-mail, vizitează site-ul sau interacționează cu brandul dumneavoastră prin intermediul social media, dacă nu le puteți utiliza pentru a genera vânzări și, implicit, profit?

Să vedem așadar, concret, cum vă poate ajuta o soluție CRM să vă creșteți vânzările.

  1. Mai puține lead-uri pierdute

Oamenii fac greșeli și uneori anumite informații se pierd pe parcurs. Echipa dumneavoastră de vânzări este probabil destul de ocupată pentru a urmări clienții care au interactionat deja cu ei pentru a-și face griji pentru acei alții, care ar putea să vă fi vizitat site-ul web sau să fi interacționat ocazional cu pagina de social-media. Un sistem CRM bun va colecta toate aceste informații și le va afișa într-un mod care să faciliteze crearea unei strategii de marketing menită să targeteze această bază de clienți.

  1. Activități de marketing targetate

Este o pierdere de timp pentru echipa de marketing sa comunice via social media cu cineva care foloseste doar e-mail-ul ori să include într-o campanie de em-mail marketing pe cineva care prefera sa comunice doar telefonic. O soluție CRM analizează și centralizează intr-un raport care este cel mai potrivit canal de comunicare către un anumit grup. Această abordare vă ajută să economisiți timp și bani, maximizând profitul generat prin intermediul fiecărei campanii de marketing.

  1. Marketing automatizat

Pe lângă faptul că vă permite să creați campaniile de marketing ce se adresează unui segment de clienți foarte clar definit, o soluție CRM vă poate ajuta, de asemenea, și la automatizarea anumitor funcții de marketing, economisind timp și bani. Procese, cum ar fi transmiterea unui e-mail cu o ofertă specială pentru ziua de naștere a unui client, pot fi automatizate pentru întreaga bază de date, permițând angajatului care ar fi trebuit să trimită manual acest tip de e-mail zilnic să se ocupoe de alte activități. De asemenea, automatizarea reduce erorile și poate continua transmiterea acestor mesaj și în afara programului de lucru standard.

  1. Prioritizați datorită analizei

Unul dintre beneficiile majore pe care le oferă soluțiile CRM îl reprezintă preluarea tuturor datelor de la diferite echipe și afișarea acestora în formate simple, ușor de citit, precum grafice și diagrame. Accesul la aceste informatii centralizate si expuse într-o formă ușor de înteles și de urmărit poate fi de extram de valoroasă în procesul decizional. Folosind analiza CRM, managerii pot prioritize anumite task-uri pentru a rofita la maximum de timpul angajaților și a maximiza productivitatea fiecărei echipe.

  1. Aplicații mobile: nu pierdeți niciun lead!

Beneficiați de acces la informații în timp real și rămâneți conectat în permanență cu oricine de la sediu sau cu alți colegi sau parteneri de afaceri din alte locații. Tot mai mulți furnizori de soluții CRM au dezvoltat aplicații ce vă permit sa accesați, cu un simplu click, orice date vă sunt necesare și să stabiliți întâlniri cu membrii echipei, de oriunde, utilizând telefonul sau tableta.

 





Articole asociate