Agenția Națională de Administrare Fiscală (ANAF) a demarat proiectul e-Factura, devenit obligatoriu începând cu data de 1 iulie 2022 în relația B2G, pentru eficientizarea procesului de colectare al impozitelor și taxelor. Acesta vizează mai ales creșterea gradului de colectare a TVA și combaterea evaziunii fiscale.
Soluția Soft1 Cloud ERP, prin modulul e-Factura, permite conectarea la sistemul Agenției Naționale de Administrare Fiscală (ANAF) RO e-Factura pentru trimiterea automata a facturilor electronice emise de către utilizatori, direct din aplicație.
Facturarea electronică este la îndemâna oricărui utilizator Soft1 Cloud ERP! Soluția noastră îți permite să emiți facturile electronice conform reglementărilor oferite de ANAF simplu și rapid, într-un mod complet automatizat.
Obține certificatul digital din Spațiul Privat Virtual pentru a avea acces la sistemul RO e-Factura.
Configurează Soft1 Cloud ERP astfel încât informațiile din aplicație să corespundă criteriilor existente în consola e-Factura.
Introdu facturile în sistem pentru a le trimite prin e-Factura către Agenția Națională de Administrare Fiscală.
Generează fișierul .XML al facturii, trimite-l către Spațiul Privat Virtual SPV și solicită aprobarea facturii într-un mod automatizat, direct din aplicație.
Trimite facturile electronice către ANAF printr-un simplu click!
Integrează consola e-Factura printr-o simplă configurare a aplicației Soft1 Cloud ERP, fără a fi nevoie de schimbări în operarea sistemului.
Achiziționează modulul e-Factura printr-un abonament anual, accesibil afacerii tale.
Prelucrează informațiile și corectează cu ușurință erorile din sistem pentru a asigura conformitatea facturilor cu reglementările ANAF.
Trimite fișierul .XML către ANAF în timp real și primește aprobarea pentru transmiterea facturilor către clienții tăi.