Wholesale & Distribuție

Menține totul în mișcare


Pentru a crește eficiența operațională, a îmbunătăți experiența clienților, a reduce costurile și pentru a reacționa rapid la schimbările din piață, companiile de distribuție trebuie să adopte o strategie inteligentă privind implementarea unui ERP. Soft1 ERP îți oferă un singur sistem complet pentru a gestiona toate nevoile specifice industriei.

Soft1 ERP asistă perfect inventarul, gestiunea și transportul de materii prime și bunuri finite, de la producător și până la consumatorul final.

Orientează-ți afacerea în direcția cea bună, cu o soluție integrată care te va susține să ajungi mai rapid la profit, să identifici noi oportunități în piață și să răspunzi proactiv la nevoile clienților tăi.

Indiferent de tipul afacerii, Soft1 ERP îți oferă flexibilitatea de care ai nevoie pentru a te adapta rapid și eficient la schimbările și solicitările din piață.


Βeneficii

Eficientizarea proceselor de achiziţie şi distribuție

Crește și consolidează abilitatea/ușurința de a adopta decizii prin instrumentele performante de raportare incluse în Soft1 ERP. Soluţia generează date exacte, în timp real, pentru a le oferi clienţilor informaţii actualizate.


Eliminarea complexității

Soft1 ERP asistă perfect inventarul, gestiunea și transportul de materii prime și bunuri finite, de la producător și până la consumatorul final. Procesele de achiziție și recepție sunt simplificate considerabil.


Acces la informații de oriunde și în orice moment

Îmbunătățește performanța în procesul de aprovizionare și livrare, având acces instant la toate cerințele clientului, cu tehnologia mobilă avansată încorporată în Soft1 ERP.


Management proactiv pentru satisfacerea nevoilor clienților

Creşte gradul de satisfacție al cererii prin optimizarea stocurilor și realizează un management proactiv al lanțului de aprovizionare si al canalelor de distribuție.





Funcționalități

Acest modul operează în mod autonom cu documentele definite de utilizator, urmărește inclusiv transferul produselor între depozite pe locație, depozit, număr serial, etc. Se pot utiliza diverse metode de determinare ale costurilor stocului: FIFO, LIFO. De asemenea, poți reduce costurile și pierderile utilizând analiza ABC.

View Data Sheet

Gestionează un număr nelimitat de coduri de articole corespunzatoare, alternative per articol și încorporează opțiuni de căutare avansată.

View Data Sheet

Monitorizează până la trei „factori multiplicativi” pentru fiecare articol – acces direct la tabele relevante – permite o monitorizare detaliată a stocurilor.

View Data Sheet

Oferă un mecanism puternic de creare a scenariilor pentru controlul creditelor – se activează automat – avertizări/limitări pe document ales.

View Data Sheet

Oferă suport pentru gestionarea locațiilor multiple de depozitare. Monitorizează locațiile de depozitare pentru orice mutări de articole, prin aplicații web & mobile.

View Data Sheet

Monitorizarea numerelor seriale pentru orice mutări de articole. În plus, include și servicii diferite de cele de inventar: administrarea costurilor standard, alocarea resurselor pentru toate locațiile etc.

View Data Sheet

Gestionarea seturilor de articole pentru produsele și serviciile din stoc și utilizarea automatizărilor aferente în timpul tranzacțiilor.

View Data Sheet

Monede și rate de schimb valutar – permite utilizarea de maximum 3 monede diferite pe document înregistrat (locală, tranzacționară, terță), calculul conversiilor, dar și printarea rapoartelor de Intrastat și Vies.

View Data Sheet

Permite un management complet pentru cotații preț, comenzi, livrări, retururi și înregistrarea documentelor aferente.

View Data Sheet

Numere de lot cu date specifice (date expirare, stocuri etc.), pe linie document, toate tranzacțiile putând fi urmărite într-un jurnal dedicat.

View Data Sheet

Oferă un instrument puternic de definire a scenariilor pentru politicile de prețuri. Poate genera în mod automat prețuri calculate într-un anumit document. Permite crearea de machete customizabile de prețuri și discount-uri care se pot aplica în mod selectiv.

View Data Sheet

Permite împărțirea costurilor pe articole, de import/export, utilizând un folder special care încorporează facturi,
cheltuieli și alte documente relevante. Există o serie de criterii de structurat, cum ar fi: valoare, greutate, volum.
Modulul include proceduri pentru Intrastat & Vies.

View Data Sheet


Citește și


Studii de caz


„Am ales Soft1 ERP datorită posibilităților multiple de personalizare a aplicației, atât pe partea de flux de vânzare, cât și în ceea ce privește fluxul de aprovizionare. Este o soluție specializată, dezvoltată cu tehnologie de ultimă generație, iar costurile proiectului au fost complet transparente și rezonabile.”

Michail Davleris, Administrator

Citește studiul de caz complet


Află mai multe








   Sunt de acord cu Politica de confidențialitate*

*Câmp obligatoriu