Retail

Retail, mai simplu ca niciodată


Într-un mediu de piață competitiv, clienții devin mai exigenți ca niciodată. Aceștia se așteaptă la o experiență de cumpărături desăvârșită, la o disponibilitate ridicată a produselor și să primească întotdeauna oferte personalizate și informații detaliate.

Funcționalitățile aferente industriei de retail din Soft1 ERP îți permit un control total asupra activităților din domeniul vânzării cu amănuntul: de la managementul stocurilor și a aprovizionării, efectuarea inventarelor, definirea politicii comerciale până la soluții de fidelizare a clienților și managementul diverselor activități promoționale.

Interfața sistemului e clară și foarte ușor de utilizat, integrarea cu casele de marcat sau cu alte sisteme software folosite realizându-se fără probleme.

Analizele avansate de vânzări și profitabilitate te informează în orice moment care sunt produsele rentabile și zonele unde se înregistrează pierderi. Cu Soft1 ERP, vei identifica și defini alte și alte criterii care influențează vânzările: perioada, comportamentul consumatorului etc.

Fiind concepută ca o soluție completă de management pentru procesul de vânzare cu amănuntul, Soft1 Retail îți oferă în același timp o imagine cuprinzătoare asupra activităților financiare, utilizând un modul avansat de management financiar dedicat comercianților cu amănuntul. Accelerează și simplifică toate operațiunile cu Soft1 ERP, o soluție puternică, flexibilă și complet configurabilă în activitatea de vânzare cu amănuntul.


Beneficii

Automatizarea proceselor de lucru

Adaugă un plus important de eficiență afacerii tale cu Soft1 ERP Retail, printr-un control total asupra activităților din domeniul de vânzare cu amănuntul: de la gestionarea stocurilor și a aprovizionării, efectuarea inventarelor, definirea politicii comerciale până la soluții de fidelizare a clienților și crearea diverselor promoții.


Soluții de fidelizare clienți

Cu Soft1 ERP, cataloagele de produse și politicile comerciale sunt administrate centralizat. Responsabilii vor putea defini și gestiona în timp real caracteristicile produselor, codurile de bare, etichetele, unitățile de măsură multiple, listele de prețuri generale sau specifice clienților, listele de discount-uri, promoțiile etc. pentru a fi întotdeauna aproape de cerințele clientilor tăi.


Analize avansate în timp real

Inventarierea cantitativ-valorică a tuturor categoriilor de stoc este automatizată prin integrarea cu aplicațiile mobile Soft1. Poți avea o imagine de ansamblu asupra activității de inventariere, în funcție de politica companiei, pe grupe de produse, subgrupe, loturi.


Identificarea comportamentului de consum

Analizele avansate de vânzări și profitabilitate din Soft1 Retail te informează care sunt produsele rentabile și zonele unde se înregistrează pierderi. Cu Soft1 ERP, vei identifica și defini o multitudine de criterii care influențează vânzările: perioada, comportamentul consumatorului etc.





Funcționalități

Oferă suport pentru gestionarea locațiilor multiple de depozitare. Monitorizează locațiile de depozitare pentru orice mutări de articole.

View Data Sheet

Numere de lot cu date specifice (date expirare, stocuri etc.), pe linie document, toate tranzacțiile putând fi urmărite într-un jurnal dedicat.

View Data Sheet

Acest modul operează în mod autonom cu documentele definite de utilizator, urmărește inclusiv transferul produselor între depozite pe locație, depozit, număr serial etc. Se pot utiliza diverse metode de determinare a costurilor stocului: FIFO, LIFO. De asemenea, poți reduce costurile și pierderile utilizând analiza ABC.

View Data Sheet

Vânzare cu amănuntul: oferă posibilitatea de a obține informații cu privire la vânzările cu amănuntul, permite efectuarea plăților prin diverse metode (în numerar, prin credit, prin card de credit/debit, etc. Modulul oferă, de asemenea, automatizări pentru managementul plăților în avans - comenzi.

View Data Sheet

Gestionează conversia lead-urilor în oportunități de vânzare, integrează informațiile din campaniile de marketing desfășurate pentru un anumit grup de clienți sau potenţiali clienți.

View Data Sheet

Management integrat dedicat activităților cu clienții, instrument util pentru departamentele de vânzări și marketing. Utilizează informația deja existentă în aplicație, asigurând utilizatorului o imagine completă a activității legate de clienți/potențiali clienți. Include submodulele: Contacte și persoane fizice, Angajați, Oportunități de
vânzare, Proiecte, Clienți, Procese de business etc. Acum, acest modul include și interconectarea în mod automat cu Gmail și Office 365 pentru schimburile de informații: contacte, email-uri și întâlniri. În ceeaa ce privește conectarea cu Outlook, există un Add-on specific prin care informațiile sunt transferate între modulele: Contacte, Calendar, Joburi, E-mailuri și funcționalitățile corespunzatoare din Soft1. Informațiile pot fi schimbate fie manual, fie pot fi sincronizate.

View Data Sheet

Gestionează un număr nelimitat de coduri de articole corespunzătoare, alternative per articol și încorporează opțiuni de căutare avansată.

View Data Sheet

Monitorizează până la trei „factori multiplicativi” pentru fiecare articol – acces direct la tabele relevante – permite o monitorizare detaliată a stocurilor.

View Data Sheet

Monitorizează locațiile multiple de depozitare pentru orice schimbări de articole. Identifică traseul articolelor, foarte simplu, prin interfața avansată web & mobile.

View Data Sheet

Un modul care gestionează acțiunile de loialitate, strategiile de fidelizare ale clienților. Sunt administrate informațiile din cardurile de fidelitate, punctele cumulate de fiecare utilizator și discount-ul/bonusul obținut. Reprezintă un mecanism puternic pentru crearea de scenarii complexe, foarte util în procedurile de recompensare ale clientilor.

View Data Sheet

Monitorizează toate solicitările de service printr-un singur sistem de ticketing avansat. Se pot integra inclusiv chestionare de evaluare a satisfacției clienților.

View Data Sheet

Monitorizarea numerelor seriale pentru orice mutări de articole. În plus, include și servicii diferite de cele de inventar: administrarea costurilor standard, alocarea resurselor pentru toate locațiile etc.

View Data Sheet

Gestionarea seturilor de articole pentru produsele și serviciile din stoc și utilizarea automatizărilor aferente în timpul tranzacțiilor.

View Data Sheet

Oferă un instrument puternic de definire a scenariilor pentru politicile de prețuri. Poate genera în mod automat prețuri calculate într-un anumit document. Permite crearea unor machete customizabile de prețuri și discount-uri care se pot aplica în mod selectiv.

View Data Sheet

Set de funcționalități care asigură funcționarea neîntreruptă și fără restricții a conexiunilor de la distanță în cazul unor deconectari de la rețeaua de internet.

View Data Sheet

Utilizează chestionarele de feedback pentru a analiza în mod real satisfacția clienților tăi și a îmbunătăți serviciile oferite.

View Data Sheet


Citește și


Studii de caz


„Suntem un business care a ales mereu INOVAȚIA și care va investi permanent pentru a crea experiențe premium atât pentru clienții Teilor, cât și pentru colegii noștri. Implementarea suitei de soluții de business de la SoftOne a făcut parte dintr-un nou pas de dezvoltare și digitalizare în întreaga companie, care ne-a permis să automatizăm complet procesele repetitive de business, să ușurăm jobul colegilor noștri și să creăm, în interiorul companiei, o cultură orientată către dezvoltare și muncă inteligentă. Flexibilitatea soluțiilor SoftOne, ușurința în utilizare și customizare, dar și posibilitatea de a acoperi toate departamentele sub umbrela unei singure interfețe ne-a facut să alegem aplicațiile SoftOne!”

Horațiu Vasilescu, Director Executiv Teilor

Citește studiul de caz complet


Află mai multe








   Sunt de acord cu Politica de confidențialitate*

*Câmp obligatoriu