Nume companie:

BMF

Industrie

Servicii

Soluția Soft1:

Soft1 ERP

Implementată de:

Forma Creativ Design




„Soft1 este un game-changer! Cu ajutorul său am reușit să ne menținem poziția de lider de piață, oferind clienților servicii integrate cu sistemele inteligente pe care le folosim.”

Gabriel Tomescu, CEO BMF GRUP





BMF



BMF este sinonimul excelenței în aplicarea integrată și inteligentă a serviciilor de Facility Management.
Compania oferă o gamă completă de soluții pentru servicii de administrare, de gestionare a instalațiilor, întreținere, construcții, curățenie, securitate, mobilier, management de proiect, deszăpezire, peisagistică, situații de urgență, prevenirea și stingerea incendiilor, revizii, dar și tehnologie inteligentă, fiind specializată în servicii integrate de facility management pentru centre comerciale, birouri, platforme logistice, magazine multi-brand, asambluri rezidențiale și locații bancare.





  • Necesitatea de a urmări fluxul de generare a operațiunilor și modul în care se înregistrează cerințele clientului în sistem;
  • Nevoia de a eficientiza procesele de lucru și posibilitatea de a genera un ticket intern, cu un cod specific, în baza apelurilor înregistrate în sistem;
  • Integrarea unor alte sisteme prin API și Web Services;
  • Nevoia de a gestiona o platformă în care se încarcă documentele de vânzare (facturi, devize etc.) și care să transmită aceste documente direct în platforma clientului;
  • Generarea unor rapoarte de BI pe baza cărora managementul să poată gestiona și optimiza proiectele comune;

  • Customizarea unor componente din cadrul modulului de Achiziții/Vânzări care permit generarea întregului flux de vânzare și a tuturor documentelor aferente (document de achiziție, raport de execuție, deviz și factură) prin conversia direct a documentului inițial creat - Ofertă Client - în celelelate forme, după caz de vânzare, cheltuială sau achiziție;
  • Customizarea modulelor de Procese de Business și Achiziție astfel încât să permită generarea automată, conform unor matrici de automatizare stipulate în modulul de Contracte, a facturilor și devizelor aferente, împreună cu documentele atașate acestora;
  • Integrarea cu platforme dedicate activității de Service Auto, inclusiv generarea unei baze de date interconectată cu toate modelele mărcilor auto, care să permită realizarea de Dosare de Service pentru reparații proprii și externe și care să elimine introducerea manuală a facturilor de achiziție;
  • Setarea Proiectelor ca Centre de profit, cu urmărirea lor atât în planul operațional cât și în cel contabil, fapt ce permite managementului să evalueze rentabilitatea și profitabilitatea fiecărui proiect atât la nivel macro, national cât și micro, pe regiuni, localități și resurse folosite.

  • Deservirea unui număr de clienți cu peste 30% mai mare prin eficientizarea proceselor interne și optimizarea procedurilor de operare;
  • Dobândirea unui avantaj competitiv oferit de furnizarea unor servicii inteligente de facility management;
  • Consolidarea poziției de lider de piață prin utilizare tehnologiilor moderne;
  • Raportări pe multiple criterii de analiză, care permit ca top-managementul să aibă o imagine de ansamblu mult mai precisă cu privire la modul în care funcționează business-ul.

Află cum te poate susține Soft1 în dezvoltarea afacerii tale


Solicită DEMO gratuit