Nume companie:

IQ BOX

Industrie:

Retail/Servicii

Soluția Soft1:

Soft1 ERP - Soft1 300




"Aplicația Soft1 este extrem de flexibilă și adaptabilă ce ne permite să ne formăm o imagine de ansamblu asupra operațiunilor de business, astfel încât să luăm întotdeauna decizii informate. Fiind o soluție în Cloud, Soft1 300 ne permite desfășurarea operațiunilor fără probleme, chiar și în perioadele foarte aglomerate. Accesul la informații în timp real ne-a permis să devenim o companie orientată spre rezultate.”

Lefteris Koklas, General Manager IQBox







Compania IQBox, înființată în anul 2005, este un partener Telekom de încredere ce deține 31 de magazine fizice, de tip „concept store”, situate în centre comerciale centrale atât în București, cât și în alte orașe importante din România. IQ Box își propune să ofere clienților săi produse și servicii din domeniul tehnologiei informației, în pas cu tendințele pieței de profil și cu dorințele consumatorilor din domeniu, care devin din ce în ce mai sofisticați în preferințe și dornici de servicii prompte, prețuri avantajoase și produse de calitate. Compania oferă servicii de telecomunicații Telekom, telefoane mobile și tablete de ultimă generație, cât și o gamă largă de accesorii GSM.





  • Implementarea unei soluții ușor de customizat, fără cerințe hardware complexe care să țină pasul cu dezvoltarea susținută a rețelei de magazine IQBox;
  • Monitorizarea centralizată a cheltuielilor și vânzărilor din întreaga rețea de magazine;
  • Evaluarea performanței fiecărui magazin prin monitorizarea cheltuielilor și a veniturilor generate;
  • Centralizarea informațiilor provenite din rețeaua națională de magazine și întocmirea unor rapoarte care să ofere o imagine de ansamblu;
  • Centralizarea unor informații relevante cu privire la profilul clientului IQBox.

  • Instalarea soluției Soft1 300 (ERP) care susține complet toate funcțiile operaționale ale companiei;
  • Gestionarea completă a nevoilor specifice comerțului cu amănuntul, cum ar fi programele de loializare, voucherele cadou și ofertele speciale, utilizând funcționalitățile avansate Soft1 dezvoltate special pentru activitatea de retail;
  • Crearea unui sistem centralizat de gestionare a lanțului de aprovizionare, care asigură un control eficient al stocurilor;
  • Dezvoltarea unor rapoarte custom cu ajutorul setului complet de instrumente de personalizare și dezvoltare oferite de Soft1;
  • Efectuarea rapidă și intuitivă a operațiunilor cu numerar;
  • Integrarea completă a e-shop-ului companiei cu Soft1 300, asigurând astfel actualizarea informațiilor despre produse în timp real, precum și gestionarea comenzilor direct din ERP.

  • Eficientizarea costurilor operaționale și de mentenanță;
  • Sistem eficient de management al activității de retail ce asigură o comunicare internă optimă;
  • Management fiabil al lanțului de aprovizionare, asigurând informații în timp real cu privire la inventarul companiei;
  • Acces în timp real la informații referitoare la toate operațiunile de vânzare și posibilitatea de a genera rapoarte complexe de vânzări la nivel de produs, zonă, magazin;
  • Optimizarea operațiunilor, fapt ce se reflectă în economie de timp și în creșterea gradului de satisfacție a clientului.

Află cum te poate susține Soft1 în dezvoltarea afacerii tale


Solicită DEMO gratuit