Nume companie:

Kasper Development

Industrie:

Construcții

Soluțiile Soft1:

Soft1 ERP

Implementată de:

QBS Retail&Logistics







Compania Kasper Development a fost înființată în anul 2005 și este unul din pionierii de pe piața rezidențială din Transilvania, contribuind de mai bine de 15 ani la dezvoltarea pieței imobiliare locale. Kasper Development își propune să facă din România un loc de trăit mai bun, iar calitatea și conceptul avangardist definesc proiectele dezvoltate, cel mai recent complex fiind Coresi Avantgarden.





  • Satisfacerea integrală a nevoilor de gestiune ale operațiunilor din ce în ce mai mari, datorate dezvoltării unui număr mare de proiecte imobiliare;
  • Creșterea numărului de utilizatori în aplicațiile utilizate de companie pentru introducerea datelor în sistem;
  • Gestiunea corectă a activității de șantier în zona de construcții;
  • Pontajul corect al angajaților;
  • Gestiunea complexă a achizițiilor și a contractelor cu furnizorii;
  • Managementul utilităților pentru clădirile rezidențiale și hoteliere;
  • Gestiunea cheltuielilor în funcție de centrele de cost, atât în timpul construcțiilor, cât și după;
  • Managementul contractelor de închiriere și subînchiriere;
  • Facilitarea operațiunilor de gestiune a contractelor, facturilor și a plăților, astfel încât să existe permanent o imagine de ansamblu asupra proceselor financiare;
  • Optimizarea proceselor de lucru dintre departamente, astfel încât fiecare să aibă acces la informații relevante în funcție de nevoile specifice ale fiecărui departament;
  • Evidența mărfurilor disponibile pe categorii și monitorizarea stocurilor în timp real;

  • Managementul veniturilor și a cheltuielilor în avans, pentru fiecare centru de cost la nivel de Clădire, Etaj și Apartament;
  • Separarea activităților de project management în funcție de fiecare clădire/ complex rezidențial;
  • Gestiunea automatizată și integrată a recepției mărfurilor pe șantier și în depozit;
  • Pontajul angajaților din șantier și corelarea acestuia cu zona de salarizare și resurse umane;
  • Facilitarea comunicării dintre parteneri și clienți datorită funcționalităților Soft1 ERP;
  • Generarea unor rapoarte relevante direct din sistem pentru a îmbunătăți procesele de decizie;
  • Gestionarea și planificarea programului și al volumului de lucru al angajaților în toate etapele proiectelor, pentru creșterea productivității;
  • Automatizarea operațiunilor repetitive din cadrul fiecărui departament;
  • Integrarea aplicației Soft1 cu toate celelalte aplicații utilizate de către dezvoltator;

  • Eficientizarea operațiunilor și a timpului necesar pentru facturare;
  • Raportare relevantă și detaliată la nivel de proiect pentru fiecare nivel: cartier, clădire, etaj și apartament;
  • Optimizarea costurilor de achiziții prin propunerea automată de către aplicație a celui mai bun preț, cu cel mai mic timp de livrare și stoc suficient;
  • Managementul automatizat al contractelor de închiriere, în cele mai mici detalii;
  • Optimizarea proceselor de alocare a bugetelor prin oferirea accesului la informații în timp real despre stocurile cu materii prime existente și asupra necesarului estimat pentru proiectele viitoare;
  • Îmbunătățirea controlului asupra costurilor pentru fiecare proiect prin monitorizarea atentă a cheltuielilor și prin repartizarea automată a costurilor pentru fiecare complex rezidențial;
  • Eficientizarea acțiunilor de vânzare prin oferirea accesului la informații în timp real în legătură cu vânzările realizate și cu apartamentele disponibile la un moment dat;
  • Regularizarea calculelor salariale datorită modulului de pontaj ce oferă informații actualizate despre angajații de pe fiecare șantier, subcontractori și timpul de lucru;

Află cum te poate susține Soft1 în dezvoltarea afacerii tale


Solicită DEMO gratuit