Nume companie:

STALEX LOGISTIC FMCG SRL

Industrie:

Distribuție

Soluțiile Soft1:

Soft1 ERP

Implementată de:

Softnet Viosan & Acavo & OSYK




„Implementarea aplicației Soft1, prin prisma faptului că poate fi personalizată în funcție de nevoile specifice ale companiei noastre, a reprezentat un pas important către transformarea digitală a activității de distribuție și retail din cadrul Stalex Logistic FMCG . Ținând cont de planurile noastre de dezvoltare, acelea de a deschide un nou punct de lucru pentru activitatea de distribuție și 50 de magazine retail în județul Arges începând cu anul 2023, crearea unei infrastructuri IT sănătoase și avansate a devenit obligatorie. Astfel, am ales soluția Soft1 pentru a asigura un control mai eficient în gestionarea proceselor operaționale și pentru a beneficia de raportare avansată în ceea ce privește activitatea desfășurată. Sunt încrezător că împreuna că SoftOne și partenerii de implementare vom reuși să customizăm aplicația la un nivel ridicat, astfel încât să ne satisfacă in totalitate nevoile. ”

Vasile Boian, General Manager





Stalex Logistic FMCG



STALEX LOGISTIC FMCG SRL activează pe piața comercializării produselor de larg consum (FMCG). Înființată în anul 2009, compania a reușit să se impună pe piața locală ca fiind una dintre companiile de top din domeniul distribuției. Aceste rezultate s-au obținut pe fondul consacrării de la înființare și până în prezent a unei politici de orientare către clienți. Stalex Logistic deține o hală de depozitare cu o suprafață de peste 1500 mp cu utilaje de manipulare și depozitare a mărfii ultramoderne și zone separate de încărcare și descărcare a mărfii, un parc de peste 25 de mașini noi pus la dispoziția activității de distribuție, precum și un sistem IT ultramodern care conectează activitatea tuturor departamentelor din cadrul companiei. 





  • Necesitatea utilizării unei soluții business software avansate, care să încorporeze tehnologii de ultimă generație pentru gestionarea tuturor operațiunilor dintr-o singură aplicație;
  • Nevoia de a implementa un modul de contabilitate integrat cu e-Factura, e-Transport și SAF-T;
  • Necesitatea de a genera rapoarte complexe, specifice activității, care sa susțină procesele de decizie din cadrul companiei;
  • Oferirea unor servicii de asistență și suport prompte din partea echipei de implementare ;

  • Implementarea unei soluții ERP moderne și avansate, care să se poată adapta rapid la nevoile companiei;
  • Integrarea sistemului ERP cu aplicații terțe, precum Soft1 WMS, B2B și SFA;
  • Integrarea modului de Business Intelligence pentru un control sporit asupra operațiunilor și rezultatelor companiei.

  • Depunerea declarațiilor lunare direct din Soft1 ERP;
  • Importul automat al extraselor bancare;
  • Obținerea unei imagini de ansamblu asupra tuturor proceselor de business desfășurate;
  • Îmbunătățirea serviciilor de asistență și suport oferite.

Află cum te poate susține Soft1 în dezvoltarea afacerii tale


Solicită DEMO gratuit!