Un univers plin de noi oportunități

Testează Soft1 GRATUIT





Afacerea ta de oriunde

Ușor de utilizat

Soft1 ERP este ușor de utilizat și nu necesită aptitudini specializate. Funcționalitățile soluției sunt extrem de intuitive și complet configurabile. Acestea oferă o valoare mai mare afacerii în domeniile-cheie, cum ar fi: reducerile de costuri, de timp, valoare și competență operațională în activitățile zilnice.

Oricând și de oriunde

Pentru managerii de astăzi, un sistem ERP mobil, modern și performant, care susține procesele de afaceri, a devenit o necessitate. Soluțiile Soft1, prin tehnologia lor mobilă, te ajută pentru a ține pasul cu concurentii și a profita de cele mai noi oportunități de afaceri, oriunde te-ai afla și prin orice dispozitiv mobil. Fii cu un pas înaintea celorlalți!

Acces la informații în timp real

Toate afacerile care vor să evolueze au nevoie de mobilitate iar pentru aceasta, soluţiile Soft1 în Cloud devin indispensabile. Practic, afacerea ta poate fi acolo unde ești si tu. Cu un simplu click îți poți accesa datele, rapoartele de care ai nevoie și poti stabili întâlniri cu membrii echipei tale, de oriunde, utilizând telefonul sau tableta.


Totul pentru succesul afacerii tale

Timp redus de implementare, setup “ready to run”

Economisește timp prețios, evită complexitatea și costurile adiționale, alegând o implementare Cloud. Conștientizează beneficiile soluțiilor Soft1 chiar din primele zile de utilizare și automizează întregul flux din afacerea voastră.

Devino mai productiv

Productivitatea angajaților este un aspect deosebit de important pentru manageri, întrucât obiectivul lor principal este de a-și ajuta oamenii să înregistreze mereu performanțe remarcabile. Avand in orice moment informații corecte, complete și în timp util, prin intermediul Soft1 ERP, productivitatea angajaților tăi are șanse tot mai mari să avanseze.

Controlează în orice moment costurile

Crește veniturile și controlează costurile utilizând o soluție accesibila. Indiferent dacă vei alege Cloud sau varianta subscripției anuale, prin acest avantaj numit “pay-as-you-go”, Soft1 este structurat astfel încât să poți alege funcționalitățile de care are nevoie afacerea ta pentru performanță, control operational și productivitate crescută.



Costuri reduse de implementare

Acum poți uita cu usurință de toate investițiile inițiale cosiderabile cu achiziția și mentenanța soluțiilor software pentru afaceri. Pur și simplu, instalează una dintre soluțiile Soft1 Cloud care vi se potrivește, doar prin câteva click-uri, și veți avea acces la informații, oricând si de pe orice dispozitiv.

Pentru un business scalabil

Soluțiile Soft1 asigură flexibilitate și organizarea eficientă a datelor și a sarcinilor, acestea devenind mai ușor de gestionat, în orice moment și din orice locație. Acest set de functionalități se vor adapta întodeauna la dimensiunea companiei și la obiectivele tale de afaceri.


IT-ul ca serviciu

Nu este necesară o infrastructură IT


Soluțiile Soft1 Cloud îți permit să închiriați soluția și infrastructura adiacentă (serverele, back-up-ul necesar, recuperarea de date, securitate, mentenanță, etc.). În esență, utilizatorii achiziționează exclusiv acel ceva de care au nevoie.

Fără investiții în echipamente hardware


Fiind disponibile în regim de abonament, soluțiile Soft1 Cloud nu solicită invesții în echipamente hardware. Mutarea tehonolgiei în Cloud va genera un avantaj competitiv important pentru companii in raport cu concurenții lor, pe o piață destul de aglomerată cum este cea din România.

Update-uri în timp real


Întreg procesul de implementare este mult mai rapid iar upgrade-urile sunt nelimitate și se realizează în mod automat. Asigură-te întotdeauna că utilizezi cea mai nouă si avansată versiune a sistemului.

Securitate garantată


Standardele Internaționale EN ISO 27001:2013 pentru controlul calității implementate și certificate confirmă faptul că SoftOne deține procedurile și măsurile adecvate de securitate pentru a dezvolta soluții, servicii IT și tehnologii Cloud, la cel mai înalt nivel.





Solicită un demo








   Sunt de acord cu Politica de confidențialitate*

*Câmp obligatoriu
















Funcționalități

Contabilitate generală, Încasări, Plăți, Bilete la Ordin/CEC-uri, Tranzacții speciale tip Debit/Credit, Managementul cărților de credit

View Data Sheet

Management de proiect, Servicii și Tehnicieni, Contacte, Procese de business, Calendar (grup & personal)

View Data Sheet

Soft1 Web Report (5 utilizatori), Soft1 myCustomer (50 utilizatori), Soft1 QuickView, Soft1 myPortal

View Data Sheet

Clienți, Furnizori, Debitori & Creditori, Vânzări, Achiziții, Conector eInvoice, Retail Sales, Programe de loialitate, Managementului reprezentaților de vânzări

View Data Sheet

File Attachments, Extra Fields & Aggregators, Report Designer (basic & advanced)
Atașări de documente, Câmpuri opționale & Agregatoare, Generator de rapoarte Standard & Avansat

View Data Sheet

Multi depozite, Locații multiple de depozitare, Rafturi, Produse corespondete - subtitute, Culori & Mărimi, Numere seriale, Loturi, Group Sets, Servicii

View Data Sheet

Design machete, Script Builder, Workflow Scenarios, Runtime Rights, Sisteme Remote, Sistem de alerte,

View Data Sheet

Studii de caz

"Unul dintre motivele pentru care am ales soluția propusă de SoftOne a fost faptul că ne oferă o variantă complet optimizată în Cloud, extrem de flexibilă, care integrează pe o platformă unică toate activitățile noastre specifice. Suntem convinși că soluția Soft1 Cloud ERP este potrivită pentru orice companie, indiferent de dimensiune și de complexitatea activității și că ne va spijini în mod real strategia de a îmbunătăți experiența clienților noștri”.

Irinel Moise, COO, CALIF KEBAP BOUTIQUE

Citește studiul de caz complet

Începe acum!



Soft1 Open Enterprise este disponibil prin următoarele pachete:

Express

Best Seller

de la46€

/lună /user
*Minimum 1 user (factură anuală)

Demo Gratuit

Funcționalități standard:
Managementul Stocurilor
Activitate Comercială
Parteneri comerciali
Instrumente de raportare
Conector INVOICE
CRM

3 module adiționale
la alegere

Aplicații Web & Mobile
Web Report, myCustomer, QuickView, MyPortal


Prime Plus

de la63€

/lună /user
*Minimum 1 user (factură anuală)

Demo Gratuit

Funcționalități:
Managementul Stocurilor
Activitate Comercială
Parteneri comerciali
Manangement Finaciar
Instrumente de raportare
Conector INVOICE
Contabilitate
CRM

Aplicații Web & Mobile
Web Report, myCustomer, QuickView, MyPortal


Prețurile nu includ TVA


Ai întrebări?