Nume companie:

Teilor

Industrie:

Retail

Soluțiile Soft1:

Soft1 ERP, Soft1 CRM, Soft1 360, Soft1 Retail PRO

Implementată de:

SoftOne România




Suntem un business care a ales mereu INOVAȚIA și care va investi permanent pentru a crea experiențe premium atât pentru clienții Teilor, cât și pentru colegii noștri. Implementarea suitei de soluții de business de la SoftOne a făcut parte dintr-un nou pas de dezvoltare și digitalizare în întreaga companie, care ne-a permis să automatizăm complet procesele repetitive de business, să ușurăm jobul colegilor noștri și să creăm, în interiorul companiei, o cultură orientată către dezvoltare și muncă inteligentă. Flexibilitatea soluțiilor SoftOne, ușurința în utilizare și customizare, dar și posibilitatea de a acoperi toate departamentele sub umbrela unei singure interfețe ne-a facut să alegem aplicațiile SoftOne!

Horațiu Vasilescu, Director Executiv Teilor







Compania Teilor a fost înfiinţată în 1998 de către o echipă de bijutieri experimentaţi, care şi-au dorit să creeze o linie de bijuterii unică, cu design imprevizibil, elegant și nu întotdeauna clasic. Numele Teilor cuprinde întreaga filozofie a companiei: autenticitatea brand-ului românesc, sinteza opuselor, îmbinarea dintre raţiune şi sentiment. În prezent, Teilor deține 41 de magazine la nivel național, cu perspective de extindere pe piața internațională. Brand-ul Teilor se focusează pe colecții de bijuterii exclusiviste, încrustate cu diamante și pietre prețioase.





  • Înlocuirea celor 5 sisteme diferite de gestiune ale business-ului;
  • Gestiunea integrată a tuturor liniilor de business și a întregului grup de companii;
  • Integrarea noului sistem de gestiune cu aplicațiile terțe utilizate: site web, platforme de marketing și platforme B2B;
  • Integrarea sistemului cu diverse dispozitive: case de marcat, cântare, scannere cadouri de bare, camera foto;
  • Crearea unui raport consolidat detaliat;
  • Implementarea unor scheme de loializare ale clienților (ex: carduri de fidelitate);
  • Coordonarea companiei la nivel international împreună cu sucursalele din toate țările.

  • Implementarea unui sistem SoftOne integrat pentru vânzări, service, producție, financiar, achiziții, retail, HR&Salarizare;
  • Automatizarea fluxurilor de achiziții și vânzări;
  • Introducerea interfeței Touch Screen Retail personalizată pentru toate punctele de lucru;
  • Automatizarea fluxurilor pentru fidelizarea clienților și implementarea unor procese complexe de loializare;
  • Automatizarea proceselor de vânzare.

  • Implementarea singurei soluții pentru gestiunea integrală a business-ului;
  • Creșterea eficienței în operare și deservirea clienților mult mai rapid, oferindu-le o experiență excelentă;
  • Îmbunătățirea comunicării interdepartamentale;
  • Automatizarea și actualizarea rapoartelor financiare în timp real;
  • Crearea unor rapoarte de management personalizate, cu grafice interactive;
  • Crearea rapoartelor consolidate la nivel de grup;
  • Comunicare în timp real între toate sistemele terțe și echipamentele utilizate;
  • Creșterea productivității angajaților cu peste 30%;
  • Scăderea costurilor de operare.

Află cum te poate susține Soft1 în dezvoltarea afacerii tale


Solicită DEMO gratuit