Nume companie:

TOP TEXTIL

Industrie:

Retail

Soluția Soft1:

Soft1 ERP

Implementată de:

IT Hit





TOP TEXTIL



TOP TEXTIL este un start-up românesc înființat în Slobozia, Județul Ialomița, ce activează în domeniul comercializării mărfurilor second hand, aprovizionându-și clienții cu îmbrăcăminte și încălțăminte de import Germania. Deși este prezentă de puțin timp pe piață, TOP TEXTIL a reușit să își extindă portofoliul de clienți în toată zona Moldovei și a Munteniei, datorită serviciilor și produselor de înaltă calitate comercializate. Compania este importator direct de produse second hand și vânzător en-gross: marfă mixtă sortată (pe sezoane) și colectă originală ("door to door").





  • Gestiunea în timp real a stocurilor și sincronizarea cu activitatea financiară;
  • Fluidizarea procesului de aprovizionare și sincronizarea cu cel de gestiune;
  • Necesitatea implementarii de campanii promoționale și de marketing;
  • Generarea rapoartelor de vânzări și stocuri în timp real;
  • Corelarea în timp real a stocurilor cu vânzările;
  • Obținerea informațiilor actualizate despre cantităților din stoc.

  • Platformă integrată devoltată în funcție de nevoile clientului;
  • Informații centralizate într-o singură platformă;
  • Unul dintre factorii determinanți în alegerea soluției Soft1 ERP l-au reprezentat posibilitățile multiple de personalizare a aplicației, atât pe partea fluxului de vânzare, cât și în ceea ce privește fluxul de aprovizionare;
  • Actualizarea automată a listelor de prețuri și corelarea cu toate operațiunile financiare;
  • Monitorizarea și sincronizarea în timp real a comenzilor și recepțiilor de marfă;
  • Necesitatea implementării campaniilor promoționale și de marketing;
  • Generarea rapoartelor de vânzări și stocuri în timp real;
  • Gestiunea în timp real a stocurilor și sincronizarea cu activitatea financiară;

  • Înregistrarea datelor și gestionarea acestora a fost mult simplificată;
  • Integrarea cu magazinul online prin platforma eCommerce;
  • Necesitatea implementarii de campanii promoționale și de marketing;
  • Gestiunea în timp real a stocurilor și sincronizarea cu activitatea financiar-contabilă;
  • Monitorizarea calității produselor;
  • Optimizarea proceselor de obținere a datelor;
  • Obținerea unei viziuni de ansamblu, în timp real, asupra business-ului;
  • Controlul inventarului;
  • Flexibilitate în operare;
  • Configurarea meniurilor și a rapoartelor, în funcție de utilizator;
  • Reducerea timpului dedicat operațiunilor de gestiune
  • Reducerea timpului de actualizare a prețurilor și corelarea cu operațiunile financiare;
  • Reducerea riscurilor unor raportări eronate.


Află cum te poate susține Soft1 în dezvoltarea afacerii tale


Solicită DEMO gratuit