Nume companie:

Torn Hvac Solutions

Industrie:

Distribuție / Retail

Soluțiile Soft1:

Soft1 CRM

Implementată de:

Total Business Consulting





Torn Hvac Solutions



Torn Hvac Solutions este dealer Mitsubishi Electric și Daikin de peste un deceniu, fiind în prezent printre cele mai sigure și de încredere companii din România. Camera de Comerț și Industrie a municipiului București și Coface România au acordat companiei Torn Hvac Solutions certificatul de performanță în domeniul afacerilor, Excellent SME.

Torn Hvac Solutions ocupă primul loc la nivel national în topul vânzărilor de aparate rezidențiale Mitsubishi Electric și de pompe de căldură aer-apă Zubadan-Ecodan. De asemenea, Torn Hvac Solutions se mândrește cu locul al doilea în clasamentul general al vânzărilor de echipamente de climatizare Mitsubishi Electric.





  • Integrarea tuturor fluxurilor de lucru într-o singură soluție software;
  • Gestionarea în timp real a stocurilor și corelarea acestora cu procesul de preluare a comenzilor și personalizare;
  • Fluidizarea procesului de aprovizionare și sincronizarea lui cu cel de vânzări și distribuție către rețeaua de parteneri;
  • Generarea unor rapoarte complexe pentru a obține o imagine de ansamblu asupra activității companiei pornind de la actualizarea stocului în funcție de vânzări.

  • Automatizarea proceselor de achiziții, vânzări și distribuție;
  • Automatizarea proceselor de trimitere a ofertelor personalizate;
  • Optimizarea acțiunilor de fidelizare a clienților și a distribuitorilor;
  • Actualizarea automată a listelor de prețuri și sincronizarea acestora cu toate operațiunile financiare;
  • Dezvoltarea unor rapoarte cu informații actualizate în timp real despre gestionarea și livrarea comenzilor.

  • Obținerea unui control mai eficient și rapid asupra activității companiei prin generarea rapoartelor în timp real;
  • Creșterea productivității prin automatizarea operațiunilor repetitive din cadrul fiecărui departament;
  • Facilitarea comunicării între departamente și transmiterea informațiilor în timp real, atât intern, cât și extern către furnizori, clienți și parteneri;
  • Corelarea acțiunilor logistice cu vânzările și cu analizele financiare;
  • Gestionarea solicitărilor de service și monitorizarea intervențiilor.

Află cum te poate susține Soft1 în dezvoltarea afacerii tale


Solicită DEMO gratuit!