Nume companie:

Viterra Romsiloz SRL

Industrie:

Wholesale & Distribuție

Aplicație înlocuită:

Atlantis ERP

Soluțiile Soft1:

Soft1 ERP

Implementată de:

Business Smart & Integrated Projects




„Aplicația Soft1 ERP are o interfață plăcută și intuitivă, ce ne oferă acces imediat la date, precum și posibilitatea de personalizare a meniului în funcție de nevoile fiecărui utilizator. Este un soft modern, actualizat în permanență, ce a fost dezvoltat pentru a corespunde în totalitate reglementărilor fiscale în vigoare. Am ales Soft1 ERP deoarece satisface complet nevoile companiei noastre de a asigura o evidență contabilă corectă și ne permite să obținem toate raportările fiscale, actualizate întotdeauna cu noile modificări legislative. Totodată, suportul oferit de către SoftOne și de către partenerul de implementare, Business Smart & Integrated Projects, ne oferă siguranța necesară pentru a utiliza Soft1 ERP cu încredere, mai ales în ceea ce privește corectitudinea raportărilor.”

Cătălin Huidu, Administrator în cadrul Viterra Romsiloz





Viterra Romsiloz SRL



VITERRA ROMSILOZ SRL își desfășoară activitatea prin intermediul silozurilor aflate în 7 locații principale din țară, oferind servicii de recepție, livrare, uscare, condiționare și depozitare a cerealelor.





  • Înlocuirea soluției software actuale din cauza limitărilor de dezvoltare existente în versiunea utilizată;
  • Necesitatea de a răspunde provocărilor de raportare fiscală, în contextul creșterii nivelului de digitalizare a informațiilor solicitate de către autoritățile fiscale;
  • Necesitatea de a ține evidența stocurilor și a mișcărilor de stocuri de marfă și materiale, a mijloacelor fixe și evidența contabilă a clienților și furnizorilor;
  • Nevoia de a monitoriza și calcula amortizarea și reevaluările.

  • Implementarea unei aplicații de gestiune ERP avansate și complete, care să susțină în totalitate nevoile operaționale ale companiei;
  • Integrarea modulului SAF-T pentru a permite raportarea fiscală în conformitate cu reglementările în vigoare;
  • Dezvoltarea unor rapoarte personalizate pentru monitorizarea stocurilor, a mijloacelor fixe și a proceselor contabile;

  • Reducerea timpului de lucru prin eliminarea operațiunilor manuale și repetitive de introducere și validare a datelor;
  • Eficientizarea proceselor de prelucrare și actualizare a datelor în sistem, prin integrările disponibile cu alte soluții terțe;
  • Reducerea operațiunilor manuale și a timpului de prelucrare a documentelor, prin emiterea și printarea direct din sistem a facturilor, avizelor și a bonurilor de consum;
  • Prelucrarea corectă a documentelor prin accesarea rapidă a rapoartelor și a situațiilor analitice despre parteneri, bănci și articole.

Află cum te poate susține Soft1 în dezvoltarea afacerii tale


Solicită DEMO gratuit!