Veniți în ajutorul echipei dumneavoastră de vânzări cu un nou instrument care să-i încurajeze și să-i ajute să-și îmbunătățească performanța de zi cu zi! Soft1 SFA este o soluție simplă, dar eficientă, destinată oamenilor de vânzări și oferă o gamă largă de funcționalități care automatizează și fluidizează procesele-cheie de vânzare, astfel încât angajații dumneavoastră să nu rateze nicio oportunitate care se poate transforma într-o vânzare.
Cu ajutorul soluției Soft1 SFA, oamenii de vânzări din echipa dumneavoastră au la dispoziție informații și rapoarte în timp real despre clienții sau potențialii clienți ai companiei, pentru a putea vinde mai rapid și mai eficient. Astfel, puteți reduce semnificativ timpul ciclului de vânzare, simplificând felul în care oamenii din teren reușesc să sa atingă cele mai bune rezultate în vânzări.
Folosiți timpul dedicat vânzării pentru a inchide mai multe contracte cu clienții, în loc să raportați și să centralizați datele din emailuri și telefon. Cu ajutorul noului Soft1 SFA, puteți gestiona informațiile clienților, comenzile și istoricul vânzării în timp real, de pe orice dispozitiv. De asemenea, puteți vizualiza prețurile produselor, inventarierea și înregistrările de vânzări chiar de pe teren, înainte de a ajunge la birou. Puteți crea oferte, plasa comenzi, aplica discount-uri și promoții speciale sau chiar sugera produse/servicii complementare, cu o viteză și o ușurință fără precedent.
Centralizați cu ușurință informațiile din magazine pe orice dispozitiv mobil, fără a avea nevoie de hârtii sau alte instrumente logistice. Monitorizați și înregistrați inventarierea și faceți recomandări în cunoștință de cauză cu privire la reaprovizionare pentru gestiona stocul la rafturi. Verificați și comparați cu ușurință prețurile produselor competiției, gestionați evaluările disponibile și efectuați sondaje de opinie chiar la fața locului.
Uitați pentru totdeauna de hârtii și de introducerea manuală a datelor. Automatizați-vă muncă zilnică și planificați intuitiv sarcinile de business pentru a maximiza potențialul veniturilor din teritoriu. Planificați și programați rutele, optimizați timpul dedicat deplasării și reduceți costurile aferente. Veți avea mai mult control asupra task-urilor și veți putea face verificări în timp real, sincronizând totul în back-office cu aplicația Soft1 SFA.
Fructificați la maximum timpul dedicat deplasării. Accesați de pe orice dispozitiv toate datele de care aveți nevoie și statisticile de vânzări pentru fiecare client (cum ar fi rapoartele și situațiile financiare, balanțele pe vechime sau cifra de afaceri) pentru a măsura performanța vânzărilor. Vizualizați fluxurile de lead-uri, identificați noi oportunități de vânzări și închideți mai multe oferte la fiecare vizită a clienților.
Confruntați cu ușurință informațiile despre clienți cu datele de vânzări și identificați nevoile clienților chiar înaintea acestora. Ofertați produsul/serviciul potrivit pentru clientul potrivit la momentul potrivit și maximizați potențialul noilor comenzi. Soft1 SFA vă permite să vizitați mai mulți clienți într-un timp mai scurt, să vindeți mai repede și să veniți mai ușor în întâmpinarea nevoilor lor.
Soft1 SFA rulează nativ pe orice dispozitiv mobil, astfel încât să puteți accesa în timp real datele despre produse și clienți, să preluați comenzi, să emiteți facturi și să colectați plăți în timp ce sunteți în mișcare. Mai mult decât atât, Soft1 SFA se integrează cu scanerele de coduri de bare mobile și imprimante mobile ce au conectivitate Bluetooth, pentru a facilita emiterea chitanțelor la fața locului.
Vizualizați toate activitățile zilnice, oportunitățile, cifrele de vânzări, reclamațiile clienților și alți indicatori utilizați pentru măsurarea veniturilor din vânzări. Generați rapoarte pentru fiecare comandă de vânzare defalcată pe produs, pe sursă a lead-ului, client și reprezentant de vânzări. Monitorizați indicatorii de performanță (KPI) ai vânzărilor și analizați performanța zilnică a fiecărei persoane din departament. Folosiți instrumentele de raportare ale Soft1 și vizualizați rapoartele în timp real, graficele și dashboard-urile interactive.
Beneficiați de întregul potențial al echipei dumneavoastră de vânzări, identificând problemele care conduc la lead-uri pierdute sau blocaje în procesul de vânzare. Monitorizați constant timpul de răspuns al clienților și eficiența vânzărilor și concentrați-vă asupra maximizării productivității. Evaluați oportunitățile de vânzări permanent, în timp ce monitorizați activitatea competitorilor dumneavoastră în timp real.
Folosiți datele colectate în timp real cu ajutorul Soft 1 SFA pentru a estima cât mai exact prognoza de vânzări. Analizați situațiile clienților din pipeline-ul de vânzări și identificați noi metode pentru a-i putea duce mai ușor la următorul stadiu de vânzare, asigurându-vă cu ușurință încheierea mai multor contracte. Optimizați productivitatea angajaților, inspirându-i și motivându-i prin oferirea de date cât mai exacte, care sa îi ajute mai mult în atingerea targetelor.
Obțineți informații valoroase despre performanța generală a vânzărilor de pe orice dispozitiv, cu un singur click. Evaluați permanent performanța resurselor și eficacitatea obiectivelor de vânzări, descoperiți noi perspective, evaluați riscurile și ajustați procesele. Cu ajutorul funcționalităților avansate de analiză ale Soft1 SFA, puteți estima cu ușurință rentabilitatea investiției resurselor dumneavoastră de marketing și vânzări.
Soft1 ERP vă oferă rapoarte exacte privind fluxul de numerar în timp real. Evaluați instant performanța generală a departamentului, transformând datele de vânzări în informații valoroase pentru a lua deciziile corecte. Utilizați instrumentele de prognoză ale Soft1 SFA pentru a face prognoze exacte, care să se concretizeze în cele mai bune rezultate.
Utilizați Soft1 ERP și transformați activitățile angajatului în date pe care le puteți utiliza pentru a ghida strategia de vânzări a mărcii dvs. Obțineți o înțelegere solidă cu privire la modul de aliniere a strategiei dvs. de vânzări cu obiectivele companiei și monitorizarea performanței echipei. Comunicați prioritățile cu angajații și echipele și luați decizii informate cu privire la alocarea resurselor, bugetelor de marketing, segmentarea pieței, marketingul vizat de produse noi.
Vizualizați și gestionați în timp real toate informațiile despre clienții dumneavoastră și despre situația financiară. Puteți accesa în orice moment detaliile de contact, istoricul comenzilor și să programați traseele de teren cu ajutorul Google Maps. Creați cu un singur click comenzi și oferte. Înregistrați plăți și emiteți facturi și chitanțe, urmăriți comenzile cu regim special, scadențarele pentru fiecare client în parte. Creați și vizualizați rapoarte de analiză pentru fiecare bun sau serviciu vândut. Atașați cu ușurință fișiere din Dropbox – documente, imagini, fișiere video și altele.
View Data SheetFolosiți dashboard-uri updatate în timp real și configurate cu grafice sau rapoarte cu cei mai importanți indicatori din procesul de vânzare: vânzări zilnice, analize anuale comparative, comenzi speciale, relocare produse, clienți în așteptare și altele.
View Data SheetExpuneți toate produsele din portofoliu de pe orice dispozitiv mobil, folosind catalogul Soft1 SFA ce permite vizualizare multiplă. Vizualizați toate produsele din catalog cu pozele atașate, alături de informații despre prețuri, disponibilitate pe stoc, caracteristici produs etc. Plasați comenzi direct din showroom, adăugând produsele în coșul de cumpărături al aplicației Soft1 SFA.
View Data SheetMonitorizați și colectați informații din inventarul de la rafturi și luați decizii informate cu privire la gestiunea acestor stocuri. Verificați și înregistrați cu ușurință prețurile produselor competitive, gestionați chestionarele disponibile și derulați studii de satisfacție ale clienților la fața locului. Capturați fotografii, pe care le atașați contului de client și locației magazinului.
View Data SheetAcțiunile pe care utilizatorii Soft1 SFA le înregistrează sunt sincronizate automat în sistemul Soft1 ERP, indiferent daca aceștia lucrează online sau offline. În plus, fiecare utilizator poate sincroniza selectiv doar informațiile relevante.
View Data SheetOrganizați și prioritizați cu ușurință, în orice moment, de pe orice dispozitiv, cele mai importante activități de vânzări cu ajutorul calendarului Soft1 SFA. Programați și gestionați întâlnirile stabilite, setați remindere și activități de follow-up, pe care le puteți corela direct cu task-urile și locațiile din teren. Planificați și optimizați traseele cu ajutorul Google Maps.
View Data SheetFolosiți dashboard-uri updatate în timp real și configurate cu grafice sau rapoarte cu cei mai importanți indicatori din procesul de vânzare: vânzări zilnice, analize anuale comparative, comenzi speciale, relocare produse, clienți în așteptare și altele.
View Data SheetAtrageți lead-uri de vânzare și descoperiți noi informații care să vă ajute să luați cele mai bune decizii în procesul de vânzare. Importați și gestionați detaliile de contact ale lead-urilor și ale companiilor, folosind formularele standard sau pe cele personalizabile ale Soft1 SFA. Prognozați validarea vânzării pentru fiecare lead și țineți evidența conversiilor. Atribuiți acțiuni pentru fiecare lead și atașați cu ușurință documente, imagini sau clipuri video.
View Data SheetUrmăriți cu ușurință trendurile pieței pe care activați și descoperiți informații importante despre clienții dumneavoastră, cu ajutorul chestionarelor personalizate Soft1 SFA. Realizați și implementați în cel mai scurt timp formulare ușor de folosit, evaluați promoțiile și campaniile de marketing existente, gestionați și urmăriți reclamațiile și măsurați gradul de satisfacție a clienților.
View Data SheetVizualizați toate produsele sau serviciile pe categorii, având acces la toate detaliile necesare, cum ar fi: descrierea produsului, imagini, disponibilitate stoc, preț de raft sau en-gros. Gestionați și updatați toate aceste informații în orice moment al zilei, de pe orice dispozitiv: telefon, tabletă, laptop.
View Data SheetSimplificați procesarea comenzilor și înregistrați comenzi cu ușurință, chiar și de pe tabletă sau telefon. Gestionați fiecare produs/serviciu cu ajutorul cititoarelor de coduri de bare și înregistrați comenzi pe baza numerelor seriale, a loturilor, a culorilor, a mărimilor etc. Obțineți semnături electronice pentru fiecare comandă fie personal, fie de la distanță, folosind orice dispozitiv. Printați facturi personalizate cu ajutorul imprimantelor conectate prin Bluetooth, serviciilor de printare în Cloud sau a serviciului automat de facturare Soft1 E-Invoincing. Atașați cu ușurință fișiere din Dropbox – documente, imagini, fișiere video și altele.
View Data SheetGenerați rapoarte financiare exacte cu privire la cifra de afaceri generate de fiecare client sau la veniturile generate de clienți în numerar sau cecuri bancare. Vizualizați și gestionați lista de cheltuieli și înregistrați în timp real, chiar din teren, toate cheltuielile de protocol sau de deplasare.
View Data SheetCreați rapoarte dinamice, comparative pentru fiecare client în funcție de venituri, comenzile plasate, produs vândut, facturi emise și multe altele.
View Data Sheet