Nume companie:

Urban Invest

Industrie

Construcții

Soluția Soft1:

Soft1 ERP

Implementată de:

QBS Retail&Logistics




SoftOne ne-a permis să ținem pasul cu evoluția pieței, să scăpam de Excel și de dificultățile provocate de vechiul soft de contabilitate care nu mai făcea față cerințelor tot mai mari ale companiei noastre. Înainte de a implementa Soft1 aveam nevoie de câteva ore sau zile pentru a emite o factură. Acum, este suficient un singur click și avem factura.

Ionut Anghelus, General Manager Urban Invest





Urban Invest



Urban Invest este o companie cu peste 12 ani de experiență în domeniul dezvoltărilor rezidențiale. Aceasta are în portofoliu 10 proiecte imobiliare și un total de peste 4.000 de apartamente. 2.000 dintre acestea au fost livrate pieței brașovene, unde compania a construit cele mai înalte clădiri din oraș, de aproximativ 70 de metri înălțime.





  • Creșterea accelerată înregistrată de companie în ultimii 4 ani a dus la apariția unor nevoi care nu mai erau satisfăcute de soft-ul de contabilitate utilizat în trecut;
  • Numărul utilizatorilor care aveau nevoie să introducă date în sistem a crescut considerabil;
  • O mai bună administrare a informațiilor legate de contracte, facturare și plăți pentru o imagine de ansamblu a întregii activități;
  • Eficientizarea fluxului de lucru prin asigurarea accesului la informațiile necesare fiecărui departament în parte, în funcție de nevoile specifice;
  • Monitorizarea stocurilor de marfă și evidența în timp real în legătură cu marfa disponibilă pe categorii.

  • Instalarea soluției Soft1 ERP, o soluție a cărei flexibilitate și nivel sporit de customizare a permis acoperirea nevoilor unei companii aflată în continuă creștere și ale cărei nevoi creșteau și se diversificau cu fiecare proiect nou;
  • Instalarea modulului de Business Intelligence (BI) QlikView ce a îmbunătățit procesarea datelor și a eficientizat utilizarea și exploatarea datelor la nivelul întregii companii;
  • Monitorizarea și controlul costurilor înregistrate pentru fiecare proiect;
  • O mai mare transparență a operațiunilor;
  • Realizarea activității de project management separat, pentru fiecare clădire/complex rezidențial în parte;
  • Optimizarea proceselor de planificare și aprovizionare pentru a reduce costurile;
  • Generarea unor rapoarte detaliate care să permită luarea unor decizii mai bune;
  • Optimizarea procesului de comunicare cu partenerii și clienții;
  • Definirea proceselor de afaceri și asigurarea conformității pe tot parcursul lanțului de aprovizionare;
  • Protecția datelor prin crearea unor roluri bine definite și a diferitelor nivele de acces;
  • Optimizarea planificării volumului de muncă pe baza comenzilor existente și a prognozelor de vânzări;
  • Luarea unor decizii de busines informate, bazate pe datele existente în sistem și pe estimările generate în baza acestora;
  • Automatizarea proceselor de lucru;
  • Posibilitatea de integrare ușoară a solutiei cu aplicațiile din fiecare departament;
  • Actualizarea și armonizarea constantă a aplicației cu legislația în vigoare;
  • Abilitatea de a planifica și gestiona programul de lucru al angajaților pe parcursul întregului ciclu de viață al unui proiect;
  • Consolidarea parteneriatelor pe parcursul întregului lanț de aprovizionare;
  • Acces facil și rapid la informații relevante pe toate nivelele, de la șantier la management;
  • Automatizarea proceselor repetitive și consumatoare de timp din cadrul fiecărui departament;
  • Integrarea cu aplicațiile utilizate în toate departamentele;
  • Gestionarea locațiilor multiple de depozitare a materialelor de constructii;
  • Un management complet al planificării comenzilor, livrărilor, achizițiilor, dar și înregistrarea documentelor aferente.

  • Reducerea timpului de facturare de la câteva ore/zile la un singur click;
  • Optimizarea întregului proces de bugetare datorită informațiilor actualizate în timp real cu privire la stocul de materii prime existent la un moment dat și necesarul estimat pentru proiecte viitoare;
  • Cunoașterea costurilor reale prin repartizarea automată a costurilor per apartament/clădire/complex rezidențial;
  • Un mai bun control al costurilor per proiect datorită acurateții sporite a datelor;
  • O monitorizare mai riguroasă a costurilor implicate și posibilitatea de a vedea zonele și etapele în care s-a depășit bugetul;
  • Eficientizarea procesului de vânzare datorită evidenței clare, în timp real, cu privire la vânzările realizate și apartamentele disponibile la un moment dat;
  • Optimizarea costurilor datorită posibilității de actualizare a bugetului în funcție de informațiile din zona de operațional în timp real;
  • O mai mare acuratețe în stabilirea necesarului de materiale în functie de planificarea pe fiecare fază de execuție;
  • Calcul salarial în timp real prin integrarea unui modul de pontaj care oferă informații actualizate cu privire la numărul de angajați de pe fiecare șantier, numărul de angajați proprii, subcontractori etc.

Află cum te poate susține Soft1 în dezvoltarea afacerii tale


Solicită DEMO gratuit