Nume companie:

Badsi - dealer Nissan

Industrie:

Wholesale - Distribuție, Servicii

Soluția Soft1:

Soft1 ERP

Implementată de:

IT HIT







Badsi este cel mai important dealer Nissan din România și service multimarcă. Acesta oferă clienților săi servicii complete de reparații și întreținere, comercializează o gamă largă de accesorii marcă Nissan și asigură constant cele mai avantajoase discount-uri. Cu peste 21 de ani de activitate pe piața din România, Badsi pune la dispoziția clienților servicii de reparație și întreținere asigurate de o echipă de specialiști ce adaptează oferta solicitărilor, dar și bugetului fiecăruia.





  • Eficientizarea proceselor de achiziție, de la momentul ofertării la facturare, plată, retur și recepție;
  • Monitorizarea centralizată a cheltuielilor și vânzărilor, atât din showroom, cât și din service;
  • Optimizarea comunicării cu clienții referitor la tranzacțiile zilnice: notificare automată prin e-mail în momentul în care se emite un document din sistem, informații legate de status-ul comenzilor înregistrate, acces online la liste de prețuri actualizate etc.;
  • Posibilitatea de a vizualiza toate informațiile disponibile în sistem de pe orice dispozitiv – smartphone, laptop, tabletă – oricând și de oriunde;
  • Grad sporit de customizare care să permită fiecărui utilizator să-și editeze view-urile și tabelele conform propriilor nevoi și preferințe;
  • Implementarea unei soluții ușor de customizat, fără cerințe hardware complexe care să țină pasul cu dezvoltarea activității din service, dar și din showroom;
  • Acuratețea stocului, monitorizarea constantă a produselor și disponibilitatea acestora;
  • Necesitatea unei soluții integrate pentru toate departamentele: comercial, financiar, gestiune, producție, contabilitate, marketing;
  • Absența unui flux de informații menit să sprijine în mod real deciziile de business;
  • Obținerea de rapoarte de management în timp real, informații centralizate într-o singură aplicație;
  • Posibilitatea accesării informațiilor de la distanță;
  • Gestionarea contractelor pentru departamentul juridic și preturile diferențiate în funcție de client, mașină, asigurator etc.

  • Platforma integrată adaptată la nevoile clientului;
  • Eficientizarea activității echipei de vânzări printr-un management integrat al relației cu clienții, astfel încât reprezentanții Badsi să aibă în permanență o imagine completă a interacțiunii cu fiecare client/potențial client;
  • Optimizarea stocului prin acces la informații și rapoarte ce permit anticiparea/estimarea cererilor viitoare astfel încât să se evite situațiile de out-of-stock;
  • O viziune de ansamblu asupra aspectelor financiare în timp real menită să susțînă creșterea profitabilității și să permită managementului să ia decizii rapide;
  • Dezvoltarea unor rapoarte custom cu instrumentele de personalizare și dezvoltare oferite de Soft1;
  • Fluidizarea procesului de aprovizionare și sincronizarea cu cel de gestiune;
  • Management detalii proiecte;
  • Realizare bugete proiecte;
  • Atașare de documente scanate în aplicația Soft1 ERP.

  • Acces în timp real la informații referitoare la toate operațiunile de vânzare și posibilitatea de a genera rapoarte complexe de vânzări la nivel de produs, categorie sau furnizor;
  • Eficientizarea activității reprezentanților de vânzări prin acces rapid la profilul fiecărui client prin intermediul modului de CRM Sales & Marketing;
  • Integrarea, în mod automat, cu Gmail și Office 365 pentru schimburile de informații precum contacte, email-uri și întâlniri, iar pentru Outlook, transferul informațiilor între diferite module și funcționalitățile corespunzătoare din Soft1 prin intermediul unui Add-on specific;
  • Informații și rapoarte în timp real cu privire la inventarul existent, atât în showroom, cât și în service;
  • Centralizarea informațiilor din cadrul tuturor departamentelor într-o singura baza de date;
  • Utilizatorii își definesc singuri liste de rezultate, adaugă filtre și coloane cu informațiile necesare în listele predefinite de căutare;
  • Optimizarea proceselor operaționale;
  • Randament al investiției (ROI) rapid;
  • Utilizatorii au acces oricând și oriunde la datele de interes;
  • Obținerea unei imagini de ansamblu asupra companiei prin accesarea de rapoarte manageriale cu privire la volumul vânzărilor, gradul de atingere al obiectivelor, vânzarea produselor pe categorii etc.;
  • Creșterea productivități angajaților prin automatizarea unor activități mari consumatoare de timp;
  • Tipărirea etichetelor în mod automat;
  • Generarea unor rapoarte de tip Business Intelligence complexe precum și a unor rapoarte personalizate la nivelul grupului;
  • Creșterea gradului de control asupra activității companiei prin monitorizarea mai atenta a costurilor la un nivel foarte detaliat pe centre de cost și profit.

Află cum te poate susține Soft1 în dezvoltarea afacerii tale


Solicită DEMO gratuit